kramp?

fucking shit, ännu ett jävla "krampanfall" the fuck?
håller på att bli övertalad att undersaka skiten av någon läkare men just nu e jag lite " det går över ^^". men yeah. vi får se vad som händer :D
ååå jag e sååå jävla sugen på cheerios!
 fy fan vad man nöter skiten :D
bara namnet lixom, "cheerios"
låter fan som Cheeremos! as episkt :D
klart min favorit än så länge, men listan bockas av och runt. de gjorde någon honungs variant av temat, men härre jävlar vad sött det var, jävla kallaspuffar. av någon andlening har jag aldrig gillat kallaspuffar. dont ask me why, i really dont know.
anyways. sverige spelar fotboll imorgoN! fan va najs det kommer bli!
NATIONALSÅNGEN KOMMER HÖRAS! FLAGGOR VIFFTAS! och AFA kommer stå utanfördörren och kalla oss rasister.
själv tycker jag det är fullt möjligt att älska sitt land utan att vara rasist. det är inte en omöjlighet. trust me.
fan det var något jag tänkte på...
var det något me sverige?
det e bra att jag skriver minna tankar^^
whatever, kanske kommer på det sedan.
jag vill fan tatuera mig! :D jag vill köra tre kroner på bröstet(tutten) eller på axeln, vet inte rikigt än. men det skulle vara episkt :D
juste!
det finns något jävla citat som går " nationalism är teorin om att ditt land är bättre än andras bara för att du är född i det". till den som sa det, klart som fan att det är så! ska jag säga " näsh, sverige är egentligen inte så jävla bra, Grekland e ju rätt skysst". fuck that! jag e stolt över att gilla mitt land, det bör vi alla vara, annars finns det ingen andlegnign till att vara här?
btw! jag såg just solsidan!

och jag måste säga, ÄNTLIGEN ! efter alla dessa år har sverige lyckas prutta ut en awsome serie! det e helt otroligt, sist vi gjorde något sådant bra måste varit, percys tårar, nile city, macken, eller ronny & ragge.
topp notch!
och JAG har hälsat på Johan Rheborg! han stod på ica! till de som har sett nile city så är det ett avsnitt då han blir sponsrad av riksost. då sa jag det till honom " hej johan! är du här och köper riksost?". han svarade " mja, hej, det var kul" jag fick en kram och en handskaking, det var en lycklig dag <3
dock så kännde jag att han hatade mig, och om han kunde skulle han döda mig med ett paket frysta ärtor.
anyways!
får räcka för nu, har en bra idé till morgondagens inlägg!

mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0