yao!-skitinlägget

yes box!, onsdag, vaknar trött o jävlig, men fortfarande erotiskt vacker.
jag stiger upp och hör fåglarna sjunga så vackert. jag fantiserade fram fåglar, för det var dödstyst.
går in i tha ducsh! tar typ 301861miljarder år för varmvattnet att komma fram. fuck XD
men skön dusch blev det till slut iaf.
anyways. frukost; macka med skinka. fan nu avslöjade jag just att jag inte var muslim...
off to school! första lektion, religion! fett intressant, snackade om oändlighet och hinduism. fan vad jag älskar hinduism XD så jävla mysig religion ^^
och oändligheten är rätt fräsh den me ^^
lunchen bestod av bajs och auswitch. men smart som jag är så tog jag det som såg och var godare. och då händer detta. bordet bakom oss sitter alla "coola grabbarna i plugget" ("ivandrarna", om man nu kan säga så, ni fattar) de langar som vanligt något tuggbart ut bland folket. en man träffas. modig som fan kommer han fram och frågar " vem vare som fucking kasta"(skogsturken) de bara " nej det var inte vi" osv. han påstod sig att sett att det var de, de nekar glaet, mannen går. de garvar för naturligvis var det dem. *suck vilka jävla grabbar-.-'
anyways. lektion 2: filosofi, där vi snackade om massa komplicerade saker XD
så fick vi sluta.
kommer hem. kör lite Metal slug.
Karate! kickar skiten ur folk. kom lite sent. FÖR MIN BUSS KOM INTE!! JÄVLA SKIT SL HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT SKICKA IVÄG EN JÄVLA BUSS?!
så anyways, snackade med kay, som berättade sin histora, hur han kom till sverige från finland på 70-talet osv. mycket intressant, skön grabb oxo (Y)
nu sitter jag här, trött o förjävlig, skitinlägg gjort.
pallar inte skriva^^ e för trött.
bättre imorgon typ.. (Y) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0