the Fat amarican

yeah! ett inlägg till min kockbok!
gissa vad denna börger heteR?
Fat Amarican!
börja med att fixa följande:

lök, bacon, ägg, tommat, sallad! och BBQ sås. och naturligtvis köttfärs! och majonäs, ketchup o senap, och annan dressing om så önskas.

jag körde på denna... kanske dåligt val :P den gav inte så mycket smak. tyvär.

SpångBong hackar allt! värsta hackern :O
anyways, skiva tommaterna och löken. riv av salladsbitar från salladshuvet.

stek bacon! stek den länge, så den får mycket färg och har krymt i stolek. lägg den sedan på massa papper och låt fettet rinna av.

stek nu äggen! på båda sidorna så inget blir rinnigt o vidrigt! aight?

tada! fixa fram börgers! dränk dem i BBQ till de som vill ha! stek på dem, och gör ost regeln.(det är när de e klara, vänd på dem, lägg på en ostbit och låt den smälta)

lagom fin, men smaken e underbar. viktigt med friskobröd!fuck yeah.

den får 4/5. saknade BBQ smak, men fan va goda!!!
imorgon skriver jag om någon film ^^
mvh Tjuppis.-
btw, min dag var awsome (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0