Sõndag

vaknar efter en brutalt mysko dröm, har den nerskriven, men kommer inte berätta om den ^^, inte än iaf :D
börjar dagen mad att slagga framför tv:n. så drar jag igång MEtal Slug!
så jävla epsikt ! slacktade fan röv! :D
jag e inte riktigt 100 på storyn, men som jag uppfattade det så är man en commandosoldat under ww2 som springer runt och slackatar allt i äns väg, då menar jag allt. mest nazister, men även zombies, tanks och ailiens XD
så jävla underbart spel ^^
men spelet är till wii (igentligen ett arkadspel) så för att langa granater måste man "runka" ur kontrollen, vilket e jävligt irreterande med tanke på att du hoppas, skjuter och går med samma kontroll, och nu ska du skaka på skiten oxo. the fuck?!
anyways. från tv till dator! sitter och lamar mig me Pogh vid cs. och nej är inte rå nörd, utan spelar för the lulz, finns mycket härliga människor där, och rätt skoj ibland att gå runt o slackta folk^^
men som så många andra spel så tröttnar man relativt snabbt.
så har jag igentiligen itne gjort så jävla mycket...
jag har haft denna låt i skallen hela dagen XD
introt e bäst^^
woho! karate imorgon! då jävlar ska jag slå folk :D har fan längtat lite efter träningen! så jävla intensivt det kommer bli!!! :D
men ikväll blir det att lägga sig tidigt. ska bara se på en film. chatta, kanske spela, vid 3? nää fan. vet inte
men film vill jag se. nu bara drygar man vid datorn som alltid. skulle vilja gå ut om inte någon hade gjort så att det måste vara 3 biljarder minus grader ute.
kort inlägg. då kan även kungen läsa det (:

be safe kiddos!

Kommentarer
Postat av: karro

Jag tillhör "tjejgänget" ;)

2011-01-17 @ 14:53:13
URL: http://bjernefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0