kommissarie späck!

hej o hå!
börjar med att snacka lite karate!
fan minna karateskillz blir bättre, jag matade sparkar mot en killes mitts, och senpai doghlas (stavning?) kommer fram o berömmer o pepper!, awsome!
sedan undervisade jag hur man gör 7 kommitte(undanglidnigar med slag) för alla noobs. och visade även Kionkata, pinaninan och pinaschodan. ^^
yeah!
anywas, to the movie!

ska först skrivas detta : jag hatar svensk film, av allt skit vi har gjort e det bara en smula som är se värda. Cops är bra, Arn e hyffsad, iaf första. skådespeleriet suger i den dock. bröderna lejonhjärta e bäst <3 :)
anyways!
filmen är en svensk parodi på CSI, den nakna pistolen, bäck, och (vallander? har inte sett den, men rätt säker på att det e den XD) ok! det e säkert massa till som jag har missat, men ni fattar ;)
filmen handlar om Späck. han ser ni på framsidan med körven i handen, han är iaf kommissarie ( no shit va?)
filmen börjar med ett mord. en man hittas död med massa köksredskap i botten. Späck påstår att det handlar om ett självmord, medans den andra killen ( va fan heter den jäveln nu då? XD) säger hela tiden att alla brott handlar om en uppgörelser i undre världen ^^ Gundlvall hette han!
anyways, de jobbar för att lösa brottet då det handlar om ett mord, och inte ett självmord. filmen har sinna charmiga och roliga moment, då späck äter mer eller mindre oavbrutet i hela filmen XD gundvall gör sin roll utmärkt som den stela och hårda polisen och är alltid arg. (btw älskar att det står 2-d på framsidan XD)
anyways, deras chef ger den en ny partner, snusk. japp, hon heter snusk, och värkar vara kåt 24/7.
från mordutredning går historien fram och det visar sig att det handlar om en piratkopierings firma XD
det blir final battle och avslutas med ett dans o sång nummer.
SPOILERS
det finns mycket bra scener i filmen, som doggelito levererar pizza, pizza på köpet XD
ashärliga kommentarar, som tex " fucking shit, vet du vad det betyder?" "ja, knulla med skit" hahaha, klockren.
det e oxo mycket CSI parodier när de klickar på tangetbordet o allt förståras, skär igenom osv. XD underbart.
och detta ständiga ätande, helt klockren film ^^
SLUT
så, vad får den för betyg, ? jao,

tro det eller ej, jag var mycket kritisk till denna film, jag som itne gillar svenka filmer för det är offtast bara bajs.
 men denna skrattade jag mycket livat åt. den skulle få 4 men för att det just e en svensk film så går den upp på en 5a^^ se den ffs, den e awsome ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0