Gårdagen

yo!
fan igår var det fredag, polisen var i skolan :O alla tänkte samma sak, " vad har hp klassen gjort nu då?".
men det var någon(vet inte vem) som hade knippsat upp massa skåp o tagit saker. buse.
anyways, dagen var chill. 2 klasskamrater bjöd på en underbar presentation om att 9/11 gjorde så att det blev svårare att flyga utomlans. jao. det stämmer, problemet låg kanske i hur kort och lite info det var. de han knapt satrta och visa en bild på en vacker enhörning förens den var slut XD och ja, de hade en bild på en enhörning av någon mysko anledning...
anyways!
avslutade dagen med kommunikation, vi satt o snackade mer eller mindra. vår stand up blev uppskjuten igen. TILL MARS! till fucking jävla mars. en planet som ligger 20501mil bort. haha^^, näää busig som jag är! det e ju månaden mars! annars hade det varit rätt episkt^^
så höll jag ett litet tack tal till martin, mannarnas man. och ett till Mikaela, världens snällaste^^,.
så drar jag hem!
får tag i Korvis som ville spela lite spel me mig ^^
så det gjorde vi, men först drog vi till ica och köpte lite FLÄZK!
detta är kärlekens tecken <3
 och lite cheez ballz e aldrig fel! :D
så lirade vi lite bad company 2
 och vi slacktade röv för sverige! jävlar vad vi levererade kuk till alla ryssar som spelade, och massa statans "lackupippo"(finskar)
så kom emil oxo! då checkade vi lite jackass! och lilla söta emil somnade ^^ så vi satte chips vid hans ögon XD det såg awsome ut^^ vi såg fan klart första sesongen på jackass :O
vi e fan bäst! men typ kl 5 så sa vi tack o godnatt. jag somnade efter 3sec.
anyways måste dra!
uppdaterar om dagen senare idag^^
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0