Elefantsälar

YO!
fan lite sen uppdatering kanske?, men vet ni va? fuck that shit, jag får uppdatera när jag vill :D det har mamma sagt :3
anyways! jag vaknade av ännu en fett cp dröm! wtf e för fel på mig? XD detta kan jag inte heller berätta om, men den e nerskriven till ett ensare tillfälle. kanske^^.
jag har även hittat ännu en blogg som nämner min blogg!*känner mig så speciel* ! <3
:D
får väll lägga dit den som fan blogg 3^^
back to action! jag måste fan fixa champo som luktar annanas! ska gå o leta imorgon :D
jag år rice krisps till frukost! det var fan gott!
så några mackor på det så e allt chill :3
drar till skolan! första lektion INSTÄLLD! pga sjukt barn. jippe that sux! 2 timmar hål. så jag, karreman o EmmA gick till bibblan o läste svenska bok. den handlar om någon jävla ryss som sitter i ett arbetar läger under sovjet. minimalt bra. men man plogar igenomskiten iaf.
lunchen blev bajs. det var typ fisk men den var så brutalt hård att man kunde fan såga igenom panzar med skiten.
vår religions lektion var lagom givande, någon hade "lånat" högtalarna till klassrummet, så allt fuckade sig mer eller mindre.. grate!
och sist, svenska. vi läste bok. sen drog vi. yey, right? nej,det var piss tråkigt.
så slutade jag för dagen. så fort jag kom hem så ringde emil och frågade om jag ville ut o leka me simon bil, jag sa sure thing ! så crusade vi runt i en bil ^^ det var NAJS! men allt roliga får ha sitt slut då jag måste hem för att förbereda mig inför karate. HEI-YA!
karaten var små tråkig av en anledning. DET FINSN BARN SOM FAN INTE FATTAR ETT JÄVLA PISS! ALLVARLIGT! HAR NI LYCKAS FÅ GULT BÄLTE FÖR ATT KLUBBEN INTE VILL GÖRA ERA FÖRÄLDRAR SOM BETARLAR FÖR ER BESVIKNA, DÅ KAN NI FAN ANSTRÄNGA ER OCH INTE VARA SÅ JÄVLA JOBBIGA OCH NONCHANLATNA ELELR HUR DET FUCKING JÄVLA STAVAS! tack. allså, de förstör för alla, de gör inget rätt, inte för att de inte kan, utan bara för de inte vill eller orkar. de går fan alla på nerverna. fett irreterande. och jag lyckades skada mig igen. min axel e total förstörd. vi skulle slå på mittsar(kuddar) jag tog i för kung o fosterland, och det lät "knäck" om min axel bara dog. SMÄRTA! det gör fan fortfarande ont. så gör mitt ben fortfarande ont från förra veckan!. kan inte sparka for shit!
men träningen var över snabbt. jaja. kanske inte den roligaste träningen man har gjort.
så får jag gå hem i kyla. det var fan kallt, och omöjligt att gå för det var stalingrad's is överallt.
väl hemma blev det körv o pasta som käk. hyfsat gött, och nu sitter jag här. für the lulz. ^^
jag hade tänkt skriva om en film igen :) denna gång blir det en film som jag har nämnt ett antal gånger.

damn right bitches!
filmen handlar om ett par norska ungdomar som ska upp i fjällen för att festa! men när de väl anländer träffar de en mystisk man, som berättar en saga, en saga som var sann. under världskriget hade tyskarna belägrat byn, som ligger längre ner på berget, de stal och slogs mot invårnarna som bode där. riktigt elaka jävlar. men en dag sa invårnana ifrån, och slogs imot, de drev nazisterna upp i fjällen där de fick stanna. det ryktas om att de fortfarande änidag söker sin hämd på invårnara. lite smått avskräckta så skiter de mer eller mindre i varningen. tills mystiska saker börja hända. skuggor som rör sig. människor som försvinner. och då börjar allt action. med motorsåg och snowracers försvarar sig ungdommarna mot en amré av nazisterna, som under de senaste åren har blivit zombies! filmen är proppfull med action, härliga scener blod, zombes och nazister! om du gillar filmer med zombies och nazister kommer du älska denna, då zombierna ÄR nazister! kan inte bli bättre :D
Jag avgudar filmen, jag tycker den e awsome! komemr ihåg när jag gustav o emil skulle se den på bio i heroncity(?) vi kom 4min försent, och hon vägrade tro på att vi var över 15. vi var 17 och 18 typ då. så det sket sig röv.
jajja, till betygen!

yepp, u better belive it! 4.5/5!!
den failar bara på en bit i filmen som skulle gjort den megaawsome of doom! och det e följande. varför använder inte zombie nazisterna vapen? de finns fullt av vapen o skit, men de värkar bara vara intresserade av knivar.
och en sak till. de är inte som normala zombies som haltar och äter inävlor. nej, utan ist så e det typ som orc zombis, de springer runt slaffsar människor och SORTERAR deras organ, inte äter dem. lol jagvet XD
annars e filmen asbra! men som sagt, den faller lite smått pga av det.
om ni undrar så e det inte dirrekt en skräck film. det är mer skräck/action/komedi. den passar alla! fan va man garva XD så jävla överdrivet bra :D
okey, thats it for now! over and out!
juste fna! har cola utomhus från i fredags! undra om den smakar lika gott som för? det får ni reda på imorgon XD
peace!
juste, elefantsälar e som kattvalpar. gulliga ^^

Kommentarer
Postat av: karro

Haha nu tror du väll att vi är väärsta stalkers.

Men asså du vet amanda almaas?

Hennes syrra Felicia tipsade om din blogg.. och så.. ja =)

2011-01-17 @ 21:56:09
URL: http://bjernefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0