dag 2

jao, jag orkar fan inte skriva så mycket, kan bero på att jag har massa saker att göra, så bloggen är inte prioritet nr1.
men jag kan väll iaf skirva om något kul.
JUL!
jag fick massa militär brallor, massa tröjor o superhjälte kallingar!!! (EPISKT) jag fick även en stege av en mysko anledning XD jaja ^^, vad fick jag mer, 102851945bio biljetter^^ så fick jag massa annat smått och gott^^
fan jag börjar fett sent idag, och har 2 lektioner... grate.. jag ska även börja med naturkunskap. fuck. hatar sådnana ämnen! de suger röv!
jag har även just börjat spela Fallout 3.
spelet e riktigt snyggt. storyn är episk. men jag saknar något som driver mig igenom alla uppdragen. för än så länge e det, gå igen tunnelebana upptäck det. döda den, gå tillbaka. yey. nej. det e fan ingen stor variation på skiten. och utrustningen suger röv oxo. den första man får är fortfarande den bästa. wtf lixom?! fett besviken. men det e ju hyfsat roligt så länge man kommer in i det.
något annat skoj... aha! min mustach o skägg odling börjar arta sig, jag kammar skägget varje morgon ^^, det känns roligt :D
imorgon är det karate!
juste! igår hade jag karate! första träningen på typ 2 månader? XD fy fan va slut jag var, är min träning alltid så jobbig, eller är det för att man har fläzkat sig sedan jul?, anyways, it was awsome! jag fick jävligt ont i benet, halsen och min axel dock.
jag fick ont i halsen för att jag fick en spark där, jag fick svårt att andas och jag kännde mig lätt i huvet, trillade lätt ner mot marken men ställde mig snabbt upp igen. jävlar va läskigt det var XD men shit happens lixom^^
mitt ben gör fortfarande ont efter ett grepp som en kille tog, jag kände hur det brännde till i vaden. då klappade jag ur. brutal smärta. jag klappade i panik, och så fort jag ställde mig upp så tappade jag balansen. jag hade ingen styrka i benet alls. jag blev fan orolig ett tag. fatta själva att ni inte kan stå på ert ben bara för det böjer sig under än. jaja, det börjar bli bätte nu iaf^^
så skulle vi testa nya armlås. killen som testade på mig missade en viktig regel, gör det FFS LÅNGSAMT. han drar gräppet jag får pissont klappar som en galning, han frågar " gjorde det ont?" ja. fy fan. min axel dog! men det e väll sådant man får ta. jag spöade han i brottnign sedan så det var lungt^^ haha :D
nej fy fan vad man har saknat träningen! yeah power of the karate!
typ^^
fan vad jag måste pissa.
så jag avslutar med peace out, //Tjuppis :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0