Rubrik:

hej!
måste först fördela detta medelande som jag har tänkt på fett länge!
ta ett A4 papper(viket papper som helst räcker)
dra ett sträck tvärs över halva i mitten.
välj en sida, dra ett nytt sträck över halva i mitten.
så forsätter man så, så man kommer längre och längre fram till kanten.
enligt mig så bör man kunna göra oändligt många sträck eftersom du bara drar över halva ytan.
men pappret har ju ett slut, och du närmar det hela tiden.
men eftersom du bara tar halva så bör du aldrig komma dit?
BRAIN FUCK!!!
anyways, skolan awsome! sol i mitt nylle !
inget internet i skolan, så en lektion blev lite lam ^^
skolan misslyckades med fiskpinnar. how the fuck?
och avslutar med filosofi! henke skön som alltid ^^
jag går hem ! gustav smsar att han inte har någon nycket så vi drar till mig och spelar COH!

tada! spelet e (enligt mig) världens bästa strategi spel!, det är dock inte spec nytt, men grafiken och gameplayet är mycket imponerande. du kan köpa till expantions till spelet, Opposing fronts, och Tales of valor(som suger röv, med tanke på att du bara får någon ny campain och 5 nya fordom, typ.)
anyways. som sagt, det e inte nytt, du kan säkert kirra alla för 200-300kr. inte styck, utan alla 3 för det priset.
anyways, vi fick lite flashbacks från den tiden då vi våldtog på det spelet, and guess what, vi våldtog! FUCK YEAAH!

så börjar min karate, jag missar min buss så jag går. jag ringer en kontakt som ska skicka ett recept till mig som jag ska laga, och denna är underbart goooooooooood!
anyways, ska nog plugga lite. äta först. sedan pluggga. yah!
mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0