yeah!

tjababo!
fan va man slöar ^^ man gör fan inte ett piss under dagen, som det ska vara typ ^^ fast ge lite mer jobb åt tjuppis (x har dock arbetsintervju på onsdag! och nu när jag har skägg så ökar minna chanser med typ 75% ^^
det är den 12 december, det e ingen snö (än) och jag har fan inte fixat julklappar än, FÖR JAG ÄR BÄST PÅ ATT PLANERA! och det känns inte som att det är jul om typ 12 dagar, brist på julstämmning o shit^^ men det är kallt iaf. oooooh! batman begins går ikväll! den är stört jävla bra! men jag älskar oxo batman. DOCK visades den för inte så länge sedan på tv -.-' samt så har jag den på blueray! det är det störta problemet med TV, SAMMA FILMER VISAS OM och om igen. spec amarican pie och spiderman -.- och Pearl harbor. det finns sjukt många fler filmer att välja mellan, kan de lixom inte bara gå in på imdb och välja några? eller att man får rösta fram filmer på deras hemsida? fast det är klart. då kommer flashback och fixar så att alla röstar fram cupchicks (x kommer ihåg att dem gjorde något liknande på någon " skapa din design stövlar" eller liknande. och de röstade fram en kille som hade gjort peddobear. och stövlarna var lixom för barn (x dock var hemsidan lama och togbort hans stövlar då dem tyckte det var opassande... mycket möjligt att det var, men skoj var det :D
eller en ännu bättre, det var någon sida som fixade julrimm för alla med dålig fantasi. då hade någon skrivit " det är en dildo bitch" den ledde med en klar jävla marginal XD dock tror jag att dem togbort den (x anyways skoj iaf^^
fick mig att tänka på någon kommentar ur en film, den lyder något liknande " i gave my wife a dildo, if she dosnt like it she can go fuckherself". eller så (x tyckte jag var skoj!
men nu börjar jag tänka på någon scen från en film.. några skurkar har just kidnappat en snubbe med en väska, för de vill ha åt väskan, men när de ger honom till bossen visar det sig att han har handklovor runt handen och väskan, så den inte går att öppna, chefen lackar och drarfram en stor jävla köttkniv ur sin kavaj, och hugger av killens hand. vilken film e det? anyways! nu skall jag tugga maaaaaaaaaat ! (: kort inlägg men alltid något
mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0