Back on track!

tro det eller ej, men blogger gör en comeback, svag eller kraftig vet jag inte riktigt.
jag passar på att säga redan nu att bilder kommer senare. som hur fan jag serut nuförtiden och annat skit som ingen igentligen bryr sig om (:
anyways. sist jag skrev så var det om att Bin laden var "död" jag tvekar fortfarande.
så vad har jag gjort sedan dess? mjao, arbetslös <3 jag hade ett jobb faktiskt, jobbade i en månad, men jobb utan fastlön kändes lite som jobbigt så jag slutade ^^ försökte göra GMU klarade mönstringen (stolt) men förmånga sökte och jag blev inte vald ^^ så får hitta på något annat skoj (:

jao, fan arbetslös e lite pain, fredagsmys varjedag, sova när man kännerfört gåupp när man vill, ojojojoj vad jobbigt. dåligt betalt men yeah ^^. Vad finns det igentligen att skriva om. jag har fan aldrig läst något av minna egna inlägg så jag har ingen aning om vad jag brukar skriva om, då jag bara skriver minna tankar och ideér. det är förjävligt mycket tjaffs om miljön nu, typ att 1 miljon sälar har dött av översvämningar o shit. men allvarligkatt. SÄLAR KAN JU FAN SIMMA! va fan e problemet. har alla sälar blivit lata nu oxo? "ooooo nej va mycket vatten det blev". jösses. eller att det inte blir någon vinter iår, och alla får panik och damp när den kommer. jag vet inte om jag är den ända som har märkt det men vi bor fan i sverige, vi har kalt klimat och det kommer snö. förr eller senare kommer den. nyheterna säger " det blir ingen snö iår" eller whatever, idag är det " 30cm snö kommer " " snökaus nära dig" och annat shit. och vafan e grejen? det e 8 december och folk fattar inte att att man kanske bör vara förberedd på snö, som vinterdäck. fast bäst är ju CJ eller SL som har en mega budget till vintern, som aldrig håller, det kommer lixom droppar snö och allt blir försenat och exploderar.
aja...
juste mitt skägg e bortrakat, jag har en bild på hurdet sågut innan jag rakade det. då hade jag inte rakat hakan på 1 år! så najs var det ^^ nuser jag välrakadut(ibland) och mycket yngre -.-
vad har mer hänt på senaste tiden?... juste jag e sjuk! jag blir fan inte sjuk ofta men när jag blir det är jag det rejält. jag har haft någon hosta av något slag. utan att gå in på detaljer var det nääästy. samt min hals o minna lungar har fortfarande inte återhämtat sig. det suger lite. men jag är gla iaf (: som man ska vara. Och imorgon funderar jag på att äta Tjuppis nacho burger som blogg comeback pryl :) den är så sjukt jävla episkt god!
juste min kock book "Tjuppis Book; learn how to become a master kock" försvan när min dator omformaterades(DEN VAR NÄSTAN KLAAAAAAAR) arg jag kanske redan skrivit det men it sucks! jag ska iaf göra om den! och den ska vara bättre! större! och vackrare än någonsin! jag har fått flera ideér men jag letar fortfarande nya ^^ som arbetslös har man fullt av ideér :) frågan e bara om man orkar genomföra alla.. oftast inte. (x
men denna bok ska bli klar! och det ska bli en julklapp från mig till er! (deadlinen är 23december) sedan publiceras den :)
och ja många recept kommer vara jävligt basic, men va fan folk vill ju ha det oxo!
så ska jag upp imorgon, kl 10 någonting för att övningsköra igen -.- it sucks. det e fan brutalt tråkigt att övningsköra. vafan e årets julkalender? jag slutade checka efter Arlam est eller va fan han hette. bäst e Greveholm <3 såfanns det en annan jag gillade, jag vet inte vad den heter, och kommer inte ihåg handlingen, dock så kommer jag ihåg att det fanns en parkeringsautomat som kunde snacka! och det fanns typ ett nöjesfält på en parkeringsplats eller något...

Bam! såja! så såg det ut när det var som bäst/värst XD
dock hur jag serut idag får ni se imorgon (WOOOOW CLIFFHANGER!)

Mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0