1 april!

första april, dagen då alla luras, och man kan inte lita på en jävel.

jag vet att jag oxo busade lite, men hur offta busar jag me folk ? :O
så jag tyckte jag förtjärnade det ^^ lixom alla på FB ändrade relations statusar och låssades ha nya partners, sååå omogna ;)
idag var en slapp dag i skolan, och jag och SCHÖÖNTAAAN drog ut me bilen på en liten road tripp!

typ så åkte vi ^^ han körde dock, jag har ju inte körkort... än...
först så var det ett helvete att få honom att hitta rätt, men till slut kom han fram, och då östes musik, jag e värsta bästa DJ:n i bilar, ni anar lixom inte, mixar lite Jacksson, och lite KISS, epsikt syle!
anyways, först drar vi till donken och fläskar oss lite, första drive threwn han gjorde, så han var hyffsat bra, börjar med att luta sig ut ur hela bilen och skrika med en ostadig röst XD jag garavade sönder XD
anyways, så skulle vi till åkersbärga, och fy fan vilket helvete det var att komma dit, jävla area 51 över hela skiten, vi åkte fel typ 2 gånger, och vi bara, DUDE WHERE THE FUCK ARE WE XD
vi är lixom mitt ute i ingen stans. fucking great XD
till slut kommer vi rätt, vi var påväg för att lyssna på en slut konsär, där en av våra f.d klasskamrater(fortfarande kamrat) spelade trummor. vi missade några minuter, men det vi hörde var episkt :O jävla var killen slog skiten ur trommorna! XD fast deras bästa låt var en lugn jävel ^^
så var det en unge på dansgolvet (typ 5bast?) som dansade järnet, jävlar vad han köttade, ashärlig grabb XD
när allt var slut gick vi fram och hälsade, han blev jättegla :D(vi med) så åkte vi hem, FY FAN VA MÖRKT DET VAR, och dimmigt!
vid en kruva såg vi en bild på en ung pojke och massa levande ljus och blommor, fan va tragiskt.... fick mig att tänka på Wååk killen som dog vid roslagsbanan. kommer ihåg när jag såg hans syrra sitta och gråta på en bänk, vänner försökte trösta, polisen kom och hämtade henne, hennes pappa var i polisbilen redan, fuck asså.... läste lite av pappans blogg, hjärtskärande värkligen, fy fan....
shit happens...
läste på aftonbladet att en FN byggnad blev stormad, 12 dog, någon svensk dog oxo... det är skönt att se att de uppskattar vår hjälp... fuck asså...
det får räcka för dagen^^,

mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0