The Return of Stalingrad!

tjofan! jävlar va kallt det var i morse fittsaft asså, jag ville inte gå upp för mitt rum var rena jävla stalingrad! men modig som jag är så springer jag ut ur rummet, ställer mig i duschan o tackar gud för värme.
allvarligt, det e stört fucking jävla kallt XD
efter en obestämd tid i duschen går jag till frukosten, och jag äter, PANGKAKOR! från gårdagen! det var så jävla episkt att äta det som frukost, man kännde sig rik o macho ^^ MACH NACHO! allså, nachos i hambörgers e awsome!
jag kännde mig fett jävla dryg i morse, jag rörde mig som ett fuck-tard, o satte på mig kläderna, valde min tröja där det står " Noob, Im your father" så episk den är! för er som inte vet så är det ett kännt citat från Darth Vader (star wars) då han säger "lucke, Im your father" ^^
yepp, man är stolt nörd <3
hmmm, juste!!, jag drar till skolan, OCH IDAG INVIGDES DRAKMÖSSEN <3 WOOHOO jag e så glad :')
såååå drar jag till bussen, O FITTA VAD KALLT! jag fryser ballen av mig, helt stört, jag brukar inte frysa, men fan asså. jaja där möter jag jockam, de var fett gött^^ sancka skit som vanligt^^ typ så som jag brukar göra ;D
hmm,.. i skolan började jag me japanska.
o du, jääävlar va min fröken lacka på mig, helt insaiN! jag kunde inte säga att någon hade en kompis som hette något, och hon går rampage of doom. jag trode hon skulle döda mig me ett samurajsvärd, jag fatta inte ett skit, hennes svenska suger pung, men hon e en bra lärare.

så blev det lite jobbig stämmning o skit.
men jaja ^^ det löste sig typ o jag sa meningen som blev rätt på något sett XD
hmmmm, vad hade jag sedan.. bra fråga. tack kompå den sjävl^^ 
juste! vi hade handledartid, där estet uppträdde, jag bara chilla galet för jag lyckedes få 2st b-rudar att ta platsen brevid mig, jag kännde dem inte, men det kännedes najs att ha dem där XD (Y)
under hela deras uppträdande så märkde jag en sak, en blond A+rud, pattar som pamela anderson, en kropp som, ingen jävla aning, hon var otroligt het, fy fan asså, henne skulle man vilja känna ;) allså, lära känna ^^
hmm, sedan hade jag religon, där såg vi klart på prinsne av egypten, så jävla ologisk film, gud hjälper dem med fan allt lixom. o dödar folk o skit, bra gud detdär (Y)
så den lektionen var rätt lam :P

sedan fick vi lunch! eller det skolan kallar "lunch" jag skulle kalla det slaffs från korea, och inte syd, utan nordkorea.
vi fick efträtt, men det var tydligen äpplen me kanel o vanlijsås, jääävlar nu slår de på stort-.-'
så går vi ut från matsalen. o några partier står o delar info.
bland anant SD
vid SD står 100000 människor
5000 invandrare som bara skricker o kastar saker.
de som talar för SD e 2st 18åringar lixom, o de får så mycket skit, man tänker " jasså? är detta yttrande frihet" alla invandrare bara skricker och aggrar, medans SD står o svarar på frågor, lärare måste vara där hela tiden, och tillslut kommer polisen och escoterar bort SD för att undvika bråk. man tänker duktigt. bra jobbat lixom, inte fel av SD men alla invandrare måsta vara så jävla cp, allvarligt, snälla béte er!
ska det vara så svårt? jag menar. de bara stod, skrek, hoppade o revsönder SD's saker.
man tycker det e lite konstigt att alla ska behandlas lika, men inte SD, dem får inet sända reklamer, och alla partier snackar skit om dem 24/7 även media, så jävla dåligt tycker jag.

jaja, orkar inte snacka mer om det.
därefter hade vi Samhällskunskap, där jag inte gjorde ett piss lixom, vi fick grupper som vi ska sköta någon " skol röstning" thats it, sedan satt vi o snacka om partier osv.
min sista lektion var kommunikation, som e awsome, sitta där o snacka skit som vanligt ^^
och det e typ en indisk? B+rud där, hon e kort, stora meloner och jätte snäll ;D söt oxo ^^, naaaaaw tjuppis tycker b-rudar e söta, ja? no shit, jag har en kuk som jag gärna använder.
fint sagt av mig.
så träffar jag lillan en snabbis, vi ba chilla gaaalet, fett fräsht bree.
så drog jag hem, nu sitter jag här o leker me min blogg lite ^^

dagnens fredags film;
stalingrad.

fett episk film!

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=akvu1AOnUIw&ob=av3e

dagens citat “There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.” – Albert Einstein

trevlig fredag, - Tjuppis <3

Kommentarer
Postat av: NIGGAAAAAAAAAaa

vit slakt neger makt!!!!!! SD har knullat era horor, dom har knullat massa lik, satt kuken i en hääst då som sd är som bäst och så knullar dom varandra varje daaaaaaaag

2010-09-03 @ 18:28:13
Postat av: WHiitey

Var bor du!? för asso fett mångas brudar där ju :D, men vi har en typ ny lärare ler vikarie elr skötarsak elr wut ever som är sjukt het!! typ 18 år elr ngt :D, och stalingrad-kallt var ju klokren. hahah Såg ut att frysa dom på omslaget :D

2010-09-03 @ 18:34:18
Postat av: Tjuppis

hehe, till " nigga" så kan man ju oxo utrycka sig.

o till whiitey, jag bor i stockholm, eller ja, utanför ^^ förort <3 japp, här finns det chicks <3

2010-09-03 @ 18:38:25
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: NIGGAAAAAAAAAaa

de roliga är att dom inte ens kunde svara på vettiga frågor.... och att dom vill införa ett test om bland annat ska innehålla sveriges historia men han sa själv att han inte kan ett skit om de! vilken idiot

2010-09-03 @ 18:40:34
Postat av: Tjuppis

det kanske var svårt att svara på frågor när alla skrek mot dem?

samt, jag tycker det låter rimmligt att testa folk för att bli svenskar? e det så mycket att begära? :P

sa han värkligen " vi vill införa ett prov om svensk historia, fast jag kan itne ett skit om det "?

jag kan inte allt om sd, eller håller med om alla deras pungter.

2010-09-03 @ 18:45:11
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: NIGGAAAAAAAAAaa

nej men han sa att han ville införa det då frågade någon och hur mycket kan du om det? då sa han jag kan fan inte mkt om de.. men varför ska dem få ett test som inte ens "vanilga" svenskar kan? de stog till och med i tidningen att 40% av svenskarna dem hade frågat frågor från testet kunde sarade rätt på dem. så 60% av svenskarna som fick frågorna kunde inte svaret

2010-09-03 @ 18:55:47
Postat av: Tjuppis

okey.. det e bara lol isf XD samt, jag tror fan e det mycket möjligt om man skulle göra historia prov eller så att många " vanliga " svenskar kommer faila. det som jag tycker e rimmligt det e ju att de ska kunna svenska

2010-09-03 @ 19:00:55
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: NIGGAAAAAAAAAaa

de håller jag med om, att kunna svenska är ett litet krav :)

2010-09-03 @ 20:15:08
Postat av: NIGGAAAAAAAAAaa

de håller jag med om, att kunna svenska är ett litet krav :)

2010-09-03 @ 20:15:27
Postat av: Tjuppis

bra :)

2010-09-04 @ 00:28:24
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: lillan

"man tänker duktigt. bra jobbat lixom, inte fel av SD men alla invandrare måsta vara så jävla cp, allvarligt, snälla béte er!"



- alla invandrare? och vafan gör SD i en skola full av invandrare liksom, för att irritera dem med deras skitsnack och få dem arga för att senare kunna säga att "invandrare är våldsamma", och hur fan skulle du reagera om de kom ett skitparti som stod för att just köra ut DIG ur landet, utan vidare anledning än att "hålla sverige rent"....BULLSHIT.



"ska det vara så svårt? jag menar. de bara stod, skrek, hoppade o revsönder SD's saker.

man tycker det e lite konstigt att alla ska behandlas lika, men inte SD, dem får inet sända reklamer, och alla partier snackar skit om dem 24/7 även media, så jävla dåligt tycker jag."



- Och som om SD behandlar alla lika? dem ser ju fan inte invandrare som människor ens utan mer som ett hinder, så man behandlar folk som man själv vill bli behandlad?, alltså var det inte fel av invandrarna att bete sig så.

Och tjuppis har du ens sett deras reklamer innan du tkr "synd" om dem,

http://www.youtube.com/watch?v=Uq5PJ1oSC50

seriöst? en kärring som jagas av kvinnor i burka liksom? vafan hände med "behandla alla lika" my ass...och att andra partier snackar skit om sd är bara roande, efter allt skit som sd sagt/gjort



black/swedish/proud mtfu!

2010-09-04 @ 11:07:03
Postat av: Tjuppis

de sammlar röster naturligtvis, sedan vill de ju synnas som andra partier. okey, vart står det att SD vill köra ut invandrare?

nu har du inte tolkat deras reklam rätt flicka lilla....

du har missförstått den rätt mycket.

det e klart att SD ser invandring som ett hinder, om vi inte har jobb eller bostäder, hur smart e det då att ta in massa folk? under 90talet behövde vi jobb, skit bra med invandring då. dock så finns det knappt några jobb nu. så vad ska de göra som kommer till vårat land? leva på bidrag? det gynnar inte spec mycket vår ekonomi? så du tycker det e okey för folk att hoppa skrika, förstöra kasta saker så mycket att polisen måste komma? mjo det låter ju demokratiskt.

2010-09-04 @ 11:33:06
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: lillan

lyssna på dig själv, låter som en sverigedemokrat sj, och okunnighet kallas de tjuppis.

Kan man inget om saken, varför ens diskutera liksom?



nae nae, sverigedemokraterna är fan bäst, rösta på dem säger ja! whatever, du frågar mig vart de står att sd vill köra ut invandrare? omg, nae tjuppis dem vill ha fler...DET ÄR KLART SOM FAN ATT DEM VILL HA UT INVANDRARE, kalla mig påläst/kunnig dem är ett parti full av skit och dem som inte fattat det än lider av kunskapsbrist, så jag beklagar tjuppis

2010-09-04 @ 12:41:07
Postat av: lillan

hjärntvättad

2010-09-04 @ 12:49:33
Postat av: Tjuppis

om jag inte kan, berätta då?, du kommer inte med några agrument utan säger bara att det är så.



efter ditt samtal så vet jag inte vad jag ska skriva?



så avslutar med, alla har rätt till sinna åsiketer, även fast du inte håller med om deras betyder inte det att den är mindre värd för det.



det hittade jag just på, så det kanske sög röv men iaf.

jag gillar att det blev värsta debatten ;D <3

2010-09-05 @ 01:40:26
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436
Postat av: Codreanu

"Corneliu Codreanu, kapten för en armé

Legionärernas store ledare, Rumäniens lärare

Marscherade alltid framåt, genom eld och strid

Genom tortyr och fångenskap, genom dödens frid"



http://www.youtube.com/watch?v=OSb8F4bAcKc&feature=related

2010-09-05 @ 14:20:48
Postat av: Tjuppis

ehm, Codreanu, vad har det med något att göra? XD

2010-09-05 @ 15:10:00
URL: http://tjuppis.blogg.se/?tmp=22175436

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0