OzzY imorgon! <3

GODMORGON! jag hatar just nu mitt internet, jävla rövknullbajs fittigt, det har dött varjde gång jag har publecerat detta så jag har gjort detta inlägg 2 gånger! GASH! får seriös damp :( jävla rövknull asså.
just nu känner jag mig på döda barn humör. :( inte bokstavligt talat naturligtvis.

jag vaknar och kl10 o tackar gud att jag börjar 12 ^^ jag ser ut som bajs typ men en skön dusch fixar det^^
jag känner direkt att jag vill ha en riktigt jävla rackarblajar frukost, en riktig duner frukost! så jag tar tummen ur röver o börjar laga pangkakor! :D( jag vet att dem heter pannkakor men låter roligare me pang)^^
känner mig så awsome, lagar pangkakor helt naken o vet fan jag börjar om aslänge^^
så när jag e klar så ser jag, okey det blev fan rätt många, så jag myser ner mig i soffan and go wild <3



nej så såg dem inte ut, eftersom jag fortfarande itne hittat fucking jävla piss sladden så snodde jag denna från google <3
så jag lägger mig i soffan och myser med pangkakor ( jag vet att det stavas pannkakor, men låter roligare med pang, iaf för mig ^^)
och tittar på young ones, en jävligt skön gammal brittisk serie som handlar om 4 studenter o deras bus XD en cool killem en hippie, en anarkist, och en whanabee rebell ful som alla hatar, och alla hatar hippin oxo, för han försöker göra självmord jämt XD haha
asbra serie (Y) :D

sådär ser dem ut ^^
gissa vem som e vem ^^,
nu copierar jag min fucking text 24/7 om internet dör igen -.-
så efter en najsig frukost så börjar jag förbereda mig för skoldagen. allt går smidigt som få. när jag kommer fram. nää, vi börjar tydligen 1! va fan?! jag kunde ha myst mera :( men fick vänta i 1 timme i min såkallde " skola" -.-' det sög getpung. :(
så när kl slår 1 sammlas alla i aulan, o lyssnar på 2kommunister, en miljö-hippi. och 4st hjältar <3^^
det var skit tråkigt, politiska debatter kan ta sig i röven, allvarligt, jag satt där i 2timmar o bara lyssna på skit lixom, ingen sa något vettigt tycke jag, men det fanns roliga moment, som tex att alla buade när kommunisterna sa något, och alla klappade o hurrade när hjältarna snacka^^ ja hjältarna e blå, alliansen.
men allvarligt, 2 timmar me den skiten så satt man där o funderade på om man kunde dö om man slog huvet i stolen framför än. det kunde man inte.
XD
men det var tråkigt, riktigt tråkigt.
och dagen var inte över än. PA hade vi oxo, projektarebte, som togslut efter någon minut, jag skulle bara snacka me han om en sak, så slutade jag :D
så träffade jag lilla söta lillan, ja hon bad mig skirva snälla saker om henne.
vi umgicks lite, rawr ;)
hahahaha ni får tro vad ni vill^^,
men det lät bra :D
så när hon gick så fick jag oxo åka hem, kl blev typ 5.
när jag kommer hem känner jag mig trött som fan, jag plockar fram pizza från helgen värmer på, äter i soffan o vill bara sova. meeen det får jag inte. jag har karate! så jag raskar upp, drar på mig min awsome dräckt, och sparkar upp dörren! " lets kick some ass! "
:D
under lektionen fick jag slå samma barn som förut, det e kul :D men det e även roligt att lära ut karate, då känner man sig duktig :D det e en jävligt skön känsla faktiskt (:
så när jag går hem så snackar jag lite i min tellefåååån :D så resan känns kortare^^
när jag kommer hem så äterjag, (japp jag äter stört mycket och offta)
tittar på tv, och nu sitter jag här, jag har just skrivit lite på mitt PA arbete, känner mig cool o duktig, med tanke på  att jag har skrivit detta 2 ggr förr!! gash asså.

imogon e det ozzy! jag e så jävla taggad att det e stört, fan se en levande legend! shit asså, jag nästan skakar av lycka :D jag ska dit med en mycket god vänn, en som jag har kännt hela mitt liv (:
jag kommer kanske inte uppdatara imorgon, för jag kommer komma hem stört sent :(
men ska föröska fixa några bilder :D

okey, nu märker jag att det första jag har skrivit e borta, vad fan e detta? jag skrev bajs länge om det :( anus blogg.

dagens låt : http://www.youtube.com/watch?v=JRbPWcLode0 <3

dagens citat : "Life is what happens while you are busy making other plans" - John Lennon

trevlig kväll, mvh Tjuppis, fan va skönt att ha gjort detta inlägg 3 gånger, NOT! men jaja, its done now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0