o-o-oOnsdag

HEJ HEJ! fan va gött det känns att vara mig idag :3
lets get down to buissnes ;)
fan asså, jag snooozade i över 1 timme XD haha
det känndes så episkt att det inte var sant, dock så var det svårt att hålla reda på var klockan var ;P men jag gickupp när jag tyckte att det räckte^^
efter en sjuk udda dröm så tar jag en dusch.
min vackra dröm;
det e jag och min bästis Gustorf som sitter i ett väntrum med massa andra människor, alla har kostym på sig^^,väntrummet är även en bastu. japp redan där så har drömmen spårat. men det blir mer sjukt, tro mig. når gustav o jag blir kallade in in rummet så ser vi en asiat som sitter i taket på en stol med ett skrivbord framför sig.
det som händer är följande. vi sätter oss på marken o tittar på mannen i taket, han drar ner byxorna o pruttar ut 4-5 hönor som kvackar runt i hela rummet.
japp det blev så sjukt att jag faktiskt vaknade XD
vad fan gör jag för att förkärna sådana magiska drömmar? o.O
jaja, jag lägger mig i soffan me 2 subs mackor me skinka :D (det e mumms) det var någon lyxig skinka från sverige, inte något halalslacktad rumpstek från estland.
menar inte att estland har dåligt kött utan bara att sverige har bättre :3
och vad tittar jag på tv? om inte ROADWARS! allså, börja dagen me roadwars e episkt!
fet najs hallon saft! bra rimm va? :D
yes yes^^ så jag börjar dra mig till skolan när klockan e slagen. och vem möter jag, om inte Sälen <3 en av sveriges få A+++rudar! :D japp har nämnt henne förr, och gör det igen :)
vi hade en myyycket trevlig komversation!
"hej Tjuuuppis!"
"hej Jessica"
bra va? haha, halva inne^^ nää, skulle jag någonsin ? :3 ingen dissrespekt för minna homies ^^ märk att jag fyller raderna o inte skriver som jag brukar :D duktig jag e^^ bussen e sen som vanligt, men det gör inget, jag stod o njöt av det vackra vädret me min vackra drakmössa som e så söt :D
när bussen äntligen kommer så förvånar det mig inte ett piss att det e en liten buss, som typ rymmer 15 platser, men jag e så tuff så jag sätter mig läääängst bak me Veteli, (osäker stavning ^^) vi snackar om gammla goda minnen, Snickers-mannen nämndes ett antal gånger :D
när vi kommerfram så snackar vi lite om skolan, kommer itne fram till något reveliotionerande men fortfarande skoj :D
min första lektion är o förblir Psykologi. jag börjar ärligt talat tröttna på det ämnet, vi gårigenom samma sak hela tiden fast jag känner att ingen kan det "kognetiva" som vi gårigenom i 3sec. det e lite irreterande. men det löser sig säkert. hoppas jag iaf^^ kanske bör nämna det för honom, men jaja^^
lektionen tar äntligen slut efter något som känndes som en evighet. jag känner att jag e grymt trött. men vi hade iaf lunch sedan :D dock var inte det något att hurra för. det vi fick var pasta/ris med älg bajs, ja det såg ut som älgbajs, eller som jag föreställer mig älgbajs.
 allså jag går inte runt hela dagen och undrar hur älgbajs serut. men ni fattar vad jag menar X) så jag åt pastasallad. massvis me pastasallad :D (CENSUREAT AV TJUPPIS) såja. då var det avklarat ^^ hm, vi har nu Filosofi, med HENRIK!! som jag tycker e stört lik sunes pappa. fast blond, han e askön, men jag tror att han tycker jag e små skön/fast lite irretrande ibland ^^ men det e sådnat han får ta ibland ;)
vi snackade igentligen inte om såmycket utan skrev ner mycket. det var tråkigt.
och en fråga, vi har 2 Lundqvist i vår klass, ÄR DEM SYSKON!? jag e helt paff, är dem det eller ? shit lixom. jaja.
jag drar hem me spångberg, jag passar på att köpa massa lekerol :D
det e gott :D mumms filibabba :) vi tar bussen, snackar me en b-rud som spångberg kännde, hon klagade över att vara barnvakt och att spångberg fyller år nästan samtidigt som henne. bra bruden XD så jag kommer hem, krashar i soffan, fett trött. går lite segt till datorn, snackar me collin i skype o så ;) trevlig grabb dendär collin, säger bara det ^^
jag förbereder mig förträning! taggar galet!
min träning var mycket repetetion. gick igenom massa mönster som vi ska kunna. jag kännde att jag hade lite koll. men så fick vi göra " pinan shodan "(osäker stavnign) den e helt störd. massa rörelser som man aaaldrig skulle använda, men den e kul att göra^^ och rätt vad det va så var lektionen slut :( mycket tragiskt. jag ville lära mig mera!!! påvägen hem så ringde jag gustav, vi snackade lite, om spel o sådant. vi bör träffas offtare än vad vi gör tycker jag, men det har varit svårt den senaste tiden :( jaja. nu sitter jag här i min karatedräckt och vill laga mat! så bye bye!!
dagens låthttp://www.youtube.com/watch?v=EkWKiJXgr-4
dagens citat" löv luktar gott " - Sjögräs
mvh Tjuppis


Kommentarer
Postat av: Em

Vrf har du aldrig några bilder på dig själv?

2010-09-23 @ 16:21:44
Postat av: Tjuppis

jodet e såhär, jag hittar inte sladden som förenar kameran till datorn :( så det e lite svårt. samt så e laddaren oxo musteriskt borta. but im working on it! letar som en galning när jag har tid över :3

2010-09-23 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0