lill lördag

god morgon good morgon!
fan va underbart me onsdag <3
det e så slackig dag, nej inte slacktig... vad nu det e...
jaja
jag vaknar o ser ut som en nyplockad tulpan, checkar klockan, klockan var halv 7.

aaaaah lägga sig o gosa lite mer me täcket <3 :3
klockan ringer, klockan e 7. aah gosa lite till ^^,
klockan blir 8. dax att gå upp dårå^^, stäcker på mig lite, knakar o brakar lite här

o var^^, klappar mig på magen och rapar fram "fruuuukost" va gott :D
brer 2-3 snittsiga mackor (kommer inte ihåg hur många jag gjorde XD höhö) lägger mig

i soffan, och ser på. vadå? om inte ROAD WARS!! poliser is the shit, ska försöka

utbilda mig till det :D
fatta tjuppis som poils ? :D
gjorde denna bild i paint, duktig va? mvg <3

det står " wheres da party at?"
jaja, vart var jag, JUSTE fan va jag vill bli en polis, skulle vara så jävla epsikt

:3
jaja^^, hmm...
fan va jag tappar bort mig.
juste! road wars is the shit lixom^^
snart börjar idol, det ska jag titta på :D
höhö^^
jo, efter roadwars så drar jag en skön jävla dusch, den var episk, dansade lite i

duchen bara för att ^^
sätter på mig lite kläder drar mot bussen, men JÄÄÄVLAR VA DET REGNAR!! GASH LIXOM?

va fan ?XD vatten överallt ^^
minna fötter blev blöta :(
jaja^^ som man säger, " en man med blöta fötter har antagligen fel skor eller stor

penis " jag hade rätt skor haha :D, japp, man säger så, iaf nu!
hmmm?
juste! på busshållsplatsen så mötte jag jockman, alltid lika trevligt sällskap man

får utav den trevliga grabben ^^
bussen var liten och sen som alltid :(
men det gjorde inget, det fanns gott om vatten till alla :D
på bussen läser jag metro. rätt underhållande, läste om sjuka människor som har

brutalt sex med 16åringar helt stört, när fan slutade man ha vanligt sex lixom?

varför måste hon bli plågad, piskad o satt i en hundbur? hon var även tvungen att

suga hans kuk tills hon spydde. va fan? vem gårigång på det lixom? shitman..
jaja^^
börjar dagen med psykologi^^ det var bajs tråkigt.. men det gjorde inget, har bara 2

lektioner ^^ höhö
så hade vi lunch, va fan fick vi? juste! smarrigt ris med något konstig gryta, men

jag tyckte fan allt var gott :D det var jag dock typ ensam om... så mera till mig!

:D
nu börjar idol!! brb!
reklam! höhö^^ förra reklamen åt jag :3
det var smarriht, hur långt kom jag?
juste maten, den var najs :D sedan så have vi filosofi, där läste vi en text och

snackade om den, var rätt chill me brill^^
sedan fick jag sluta!! woohoo jippi-kay-yey mother fuckers!
jag passar på att rösta innan jag tar bussen hem, duktig som jag är C: dagens

demokratiska insats gjort :D
höhö^^
kommer hem, chillar. när jag chillar som bäst så smsar lillan, " hallåbrä fan jag

lovar ut masssa saker om du kommer o leker ;) " massa saker var mycket erotiskt XD

haha, men blev inte så, kanske tur det XD höhö jajja så drar hon hem ^^, så åkter

jag till min träning :D tränar galet, repererade mycket mooves och mönster o sådant,

nu sitter det fastare än en judes förhud ^^ haha XD
brb igen, nu börjar idol!
reklamski!
så jag vandrar hem lite erotiskt från min träning ^^ o då börjar dirr uppdatera bloggen :D
så that was my day (:

dagens låt http://www.youtube.com/watch?v=w9TGj2jrJk8

dagens Citat "we are going rock out with ower cocks out " - från supersugen (en film) ^^

trevlig lill lördag mvh Tjuppis ;)

lite längre inlägg idag :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0