japanska utflyckt!

sova är skönt^^, kanske lite för skönt ibland ;D
tjofan tjupp tjupp här igen höhö^^

fan asså, försov mig nästan XD klockan var på 6:30, 7:00 och 8:00
vaknar 6:30, skönt snoza lite, vaknar 7:00, va fan lite mer vila får jag ta. vaknar 8:00, FUUUUCK!
hoppar ur sängen in i duchen! springer ut brer en macka, sväljer den nästan hel, borstar tänderna, på med kläder ffs! kutar till bussen! vad e klockan? 8:09, fan jag hinner! :D
8:11, var e bussen? 8:15 där e den^^ sen som vanligt, allså, denna buss e aldrig i tid, och den e jämnt asliten, fett tajt :(
jag e bäst som kommer i tid^^
börjar dagen med kommunikation med Jerry Steele, (tror det stavas så?) det var relativt skoj^^ lyssnade på tal o lyssnade på honom, och fick tipps o trix hur man gör ett bra tal, det gräjar jag lätt typ^^

vad hade jag sedan... juste! historaaaa :D det var tråkigt, vi läser en text om "midsommar krisen " gaassh skit trisst, men jag sjögräs klock o jocken fick gå tidigare för att äta, för vi ska sitta i skolvalet o leka duktiga ^^

maten var fan relativt god, kött me ost? kassler kanske det var.. whatever jag åt det iaf, Och riset.. riset var AWsOEM! episkt ris är <3

så sitter vi i skolvalet o leker^^ jag anmäler mig som dörrvakt o instrukterar hur man röstar osv, kännde mig duktig, och fick se många fina guzz ( eller hur ni säger ;)
men att sitta där i typ 2 timmar blev rätt tisst dock.., men vi mötte massa roliga där så det var chilla bannanr! :D
så får jag äääntligen gå hem ^^ jag drar hem :D och chillar galet^^ :D tills david ringer vi ska på utflyckt med japanskan, CHING CHONG! så vi möts i täbban ^^ och drar till östermalm, vi ska nämligen på armé muséet C:

problem, vi e 3 min sena, och de kan inte boka platser for shit, även fast vi har reserverade platser så har de överbokat så vi kommer inte in :( vi lackar galet och visar vår ilska genom att köpa en cola i glasflaska för 25:- ^^

den smakade underbart, orgasmvarnign^^
men vi fick komma in tillslut, det var någon paus innan filmen började XD
lite mer problem, jag gillar inte manga/animi, så jag tyckte inte om den spec mycket från början, men filmen handlade om en pojke som övdelevde herochima (felstavning FTW <3) bomben, och hur han övdelevde, den var gripande, men jag kännde inte mig rörd.
men det var väll ok? anntar jag ^^
så smsar lillan " då måsta hjälpa mig din snygging <3 " jag utrycker mig så för det lät bättre XD hon sa inte så, mera " va fan din lilla snåla svenne, jag kuttar dig jao" ^^

eller ja, hon ville ha lite hjälp ^^
whatever, hennes busskort togslut kl 7, så hon fick låna mitt en snabbis, gentleman som jag är :3

så hon visade hur tacksam hon var så fick jag dra hem ;)

på bussen ville jag sova, men jag höll mig vaken. gick hem, och nu sitter jag är, naken och vacker.

onsdag imorgon, that is awsome <3

dagens låthttp://www.youtube.com/watch?v=j5-yKhDd64s
dagens citat "frukta inte den man som har gjort 10000 slag en gång utan han som har gjort 1 slag 10000 gånger" - japanskt ordspråk

mvh Tjuppis

jag vet att det e taskigt med bilder, BUT IM WORKING HARD ON IT, with that i mean, i dont give a shit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0