Gullebloggen

TJO! gullebloggen här igen :3
någon trevlig kallade min blogg för " gulli eller gullebloggen "^^ kommer dock inte

ihåg vilken, men båda e episka :D tack<3!
allså, guld till den som uppfan snooooze! härrejävlar vad det e skänt!
jösses, fan nästan bättre än sex. eller. sex är bättre. okey snoze e som att trycka

in en kotte i röven jämfört me sex XD
haha
jaja
my day, by Tjuppis Lionheart
japp, det e mitt nic, jag har tillome fixat ett efternamn :3
älskar det namnet!
ska fan försöka bye namn till det, o starta min egen släkt!
fan va episkt!
Lejonhjärta blir det då. men iaf!
fett lätt att släktforska :D
men allvarligt, fan va tufft! jag menar, vara roten till ett helt nytt släkte, man

kan ju fixa släktvapen eller vad det heter? ska fan göra ett så ni får se mitt :3
hihi^^
blev överdrivet taggad på det nu! :D
shit har inte äns börjat på min dag ännu! :O
busigt av mig ^^
jaja
here it gose, GÅÅÅS! kvack kvack! XD
vaknar, ser tiden, hmm... klocken e 7. äsh jag snooozar lite^^
9min senare, äsh lite mera snooooze :D
9min senare, fan 9min e inte mycket lite till...
9min senare, okey kanske man bör gå upp nu?
mjo man sätter sig i sängen tittar älskvärt på kudden, tittar snabbt runt i mitt

vackra rum. allså, jag städade typ för några dagar sedan, men nu ser det fan ut som

baghdad igen, allså nutida baghdad, det har säkert varit vackert en gång i tiden XD
tvivlar, men kanske^^
jag reser mig, och det låter KNAK KNAK. båda minna knän exploderar XD
dock så gör det inte ont så jag tyckte det bara var tufft o kännde mig lite mera

awsome än vanligt :D
höhö^^,
fan va jag älskar att sträcka på sig så kroppen knakar, jag känner mig som en sådan

jävla redneck XD
spec om min kliar sig på rumpan meXD
haha :D
jag ställer mig i ducshen <3
fan. schampot e snart slut. äsh va tarvligt..
så jag kör en remix.
så farligt lever jag. jag tar lite av varje champo :D
det luktade gott ^^
ååå vill ha tillbaka mitt annnans schampoo :(
<3
ananas<3 annananaas<3 ananas e ett roligt ord XD haha
spec om man blandar det me banan, då blir det banananas XD
för många nananna hahah XD
man ska uppskatta livets goda :D
det e de små sakerna i livet som e de roligaste XD
fatta han somkompå ananas :O
Erik Ananas hette han säkert.. för alla som upptäckte något döpte det efter sitt

efternamn, som tex Jonas Penis. Bert Stånd. eller Birgit Diaré XD
haha jag har roligt :D
japp mognaden på min blogg har sjunkit lite, men det blir bara roligare för mig så

;D
vart var jag? juste, min exXxtream dusch!
den var 3pisk <3
använder 3 som E som en [email protected] (hittade på den just)
min fukost börjar likna varandra :( samma macka me samma oplägg, eller ja.. samma

sort. jag äter inte min egen avföring som jag har blidet till en macka XD
japp to much info!
men jaja ^^
drack oboy som e så gott!
en av de få gångerna jag dricker mjölk. fast man kan inte kalla det mjölk.. 1dl

mjölk o 5L oboy.
bussen till skolan går smoooth som smör i solsken :D
den e i tid :D hurra!! eller 2min sen, men det e typ itid :D <3
min första lektion e kommunikation, vi sågklart på " thank you for smoking " har

sett den förut, men den e fortfarande skit skön ^^
handlar om en kille som e en riktigt duktig talare ^^
allså inte hitler utan typ. vinner alla argument XD
så försvarar han ett företag som heter "big Tobacco" gissa va de tillvärkar ;)
så handlar det om hur han klarar sig i livet typ ;)
det e en kille som jag börjar irretera mig lite på i min grupp, tror alla gör det.

ska säkra 2, det e itne Niklas eller björne <3 eller australie killen ^^
:D
:3
2 nödvändiga rader :D
eller 3
jaja det blev 4 min whatever! fuck the system! allså itne systemet som e sveriges

populäraste som man köper vuxen läsk från :3 utan systemet som hur allt funkar o.Õ
typ.
jaja XD
min andra lektion var.. var..historia, där vi gjorde "klart" midsommarkrisen, en

mycket tråkig uppgift men den måste göras. så jag blev nästan klar :D
jag tror fröken gillar mig :3
höhö^^ men vem gillar inte lilla tjupp tjupp ? (A)
nu har jag skrivit i 2min :P
sååå till mat fick vi RIS(skönt me omväxling -.-') och något annat som jag inte

kommer ihåg, eftersom jag inte gör det tvivlar jag på att det var något man skulle

kunna bjuda kungen på ^^
höhö ^^
så har vi svenska :D
där vi skriver på datorn ^^
o lekte på internet ^^
o lekte på paint (A)
så fick vi sluuuta :D <3
min buss var fett tajmad!(tai-mat<3)
jag frågade dock om 614 hade gått, han svarade "ja för länge sedan" jag tänkte

"jippi" tror dock han menade den som gick för 30min sedna. men varför skulle jag

fråga om den bussen? XD
jaja han var säkert jättesnäll :)
jag kommer hem, skajpar me min gode vänn MR. Collin som snackar så hjärtligt om en

framtida plan ;)
något som kaaanske kommer berättas mera om i en snar framtid ;)
höhö
^^
så mjääs. nu sitter jag här o e söt o mätt (:
dagens låthttp://www.youtube.com/watch?v=NA90IlymdZ4
dagens Citat"Attack is the best form of defence" - okänd
det finns säkert någon som sa det först, dock så vet jag inte, googlade men fick inget direckt svar :(
den som vet skriv gärna :3
mvh Tjuppis
detta inlägg tog 7min, så mycket tid spenderar jag på min blogg XD haha skmalligt dåligt ;P
mitt släktvapen

fint va? :D höhö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, snälla skriv inte med radbryte efter varje ord. Det blir så fruktansvärt jobbigt att läsa, skriver du sådär i skolan också eller? Dessutom borde du stava lite bättre.

2010-09-21 @ 22:05:57
Postat av: Tjuppis

hej på dig me, mjo det kanske jag bör ta hänsyn till.

jag skriver mer nogrant i skolan.

samt, den dåliga stavningen är en del av bloggen.

så den kommer troligen att stanna

2010-09-21 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0