fan va skönt att vara "ledig" ^^

hej hej höhö^^
jadu, idag var jag "ledig" med andra ord PA dag ^^
börjar dagen me en stadig frukost gjord på rostade mackor o skinka!
rostade mackor e så jävla awsome, han som uppfan brödrosten bör få nobellpris!
jaja, jag chillaxar i soffan o checkar "dum & Dummare"
så episk film, stört skön XD (Y)
har dock sett den 103140 gånger, men den är iaf bra :D

höhö^^
idag drömmde jag en fett cp drömm :O
jag drömde att det fanns en stor jävla anti air kanon i vår skola, till höger om ingången XD
men det hade tydligen inte så mycket me drömmen att göra, för jag började snacka me CJ i cafeteria kön, så av någon anleding tar han fram en kniv från matsalen o hugger mig i handen. jag flippar o slår skiten ur honom, när jag e " klar" då det bara typ e splatter kvar av han går jag ifrån o känner mig tuff medans alla bara tittar
då sätter jag mig i kanonen sen vaknade jag
bra tjuppis XD
jaja
back on track

jag måste ju göra lite PA
så går till datorn, det jag kommer fram till e följande
1; jag behöver x antal böcker om rysslands, frankrikes, och österike-ungern
2; this is pain
3; suck it upp.
4; biblioteket nästa

det får bli på måndag typ :P

jaja
sedan fick jag sådär super tråkigt u know..
man typ vet inte vad man ska göra.
startar ett spel spelar 5min stänger av, och börjar på ett nytt spel, avslutar o börjar me det första igen.
så otroligt lamt ^^
men bättre än skolan iaf^^
så nu ska jag få go mat i magen
sedan ikväll kanske jag skulle ut :D

dagens låt : http://www.youtube.com/watch?v=yhuPiBZHvLE

dagens citat "the man who says no to a woman is ether gay or stupid" - okänd ^^

trevlig fredag, mvh Tjuppisss

och nu blev allt tjockt.. jag har ingen aning om hur jag gjorde, men nu får jag inte tillbaka det som jag vill att det ska vara!
fett irreterande :(
!
skit samma, man kan inte lyckas jämt :P
ha! jag lyckades, var tvungen att copy in allt i word sen tillbaka, men fett värt :D
SCORE 1 FOR TJUPPIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0