utflyckt? eller något sådant iaf..

yooo wazzap yall?
fan idag var det utflyckt! :D
vi skulle till statsarkivet? mjo det var nog där vi åkte.
jaja typ ½ vår klass bojkotta skiten, till en bra anledning, det sög.
jag åkte me Emma o karreman, vi hade fett skoj på vägen :D
bland diskuterade vi bröd, och så hände det en liiiten sak som vi garvade gott åt ^^
jag satte på mig ett par brillor på tåget, dock så trillade dem ner, men me minna ninja reflexar så fångade jag dem mellan minna knän. DOCK! så tänkte "miss X" fick inte säga vem det var XD haha
så du får heta "miss x" :D
jaja, "miss X" tänkte fånga dem, dock så missade "miss X" med några decimeter, och handen var förbi minna brillor, och var nästan vid min "safe zone", "miss X" fick panik, och vi garavade XD
vi retade "miss X" jävligt mycket om det ;)
rätt uppenbart vem det var, men jaja :D
när vi var vid sthlm östra så bytte vi buss, buss nr 4. den var tajt som en asiastik röv, men vi fick sittplatser ! <3
(vi jävlades fortfarande med "miss X" om insidenten)
så var vi ääänltigen framme!

dock var itne det så jävla mycket att hurra för.
när vi kom dit så började tråkigheter 2000.
han snackade först i typ 30 min om vad som fanns här, sedan rörde vi på hoss till ett rum med 20000000 tjocka böcker.
mycket skoj...
så fick vi åka hiss! :D
det kändes episkt^^
av någon anledning?
man ska vara glad för livets små saker :D
nere under jorden fanns massa jävla böcker, även en skit lång bok som var typ 2m lång? såg helt störd ut.
samt det var 17grader i rummet. piss kallt.
guiden visade massa gammla "intressanta" texter.
och då av någon anledning blev jag EXTREMT sugen på muffins!
så när vi ÄNTLIGEN fick gå så sa jag till emma, karreman och CJ som joinade senare att " dudes, i want some god damn muffins!"
så de lovade att vi skulle åka o fixa muffins <3
(CENSURERAT AV TJUPPIS)
på bussen tillbaka hände något extrem-episkt!!
bussen sväger och stannar lite smått över en korsning,så ser jag en awsome a+++rud (snyggaste jag har sett allvarligt!! har ett vitte, karreman!) så jag vinkar lite erotiskt, ni vet när man typ bara rör på fingrarna lite^^
och vad gör hon? jo hon langar fram en stor saftig slängkyss!!! <3
fan vad jag älskar henne, det var ett sådnat episkt moment att jag blev galen av det episka! det var så jävla awsome! (det tyckte karreman med) fan tog den assÅ! :D
skulle lätt skrikigt " STANNA BUSS JÄVELN FFS! JAG SKA LEKA MED A++++RUDEN UTANFÖR!! " dock så gjorde jag itne det... men fan tänkte på det resten av resan^^
på Stockholm östra köpte jag 2 st muffins :D 20kr! jippie!
dock så går jag 50m till och ser "nybakade muffins 4 för 40:-"
och de muffinsarna såg episka ut.
men jag var nöjd iaf :3

på tåget hem snackade Bianca om massa saker. och när Bianca snackar, då gäller det att spettsa öronen, för nu jävlar går det undan!
hon snackar i ljusets hastighet! och drar typ 5 meningar utan att pausa något alls! så det låter typ "jagharhaft10mobilersedanjaggicki2an" och på samma tid så har man just sagt "hej" allså, hon e aawsome speedad!
höhö^^
så går vi skilda vägar, jag går hem och äter muffins!
that was my day, and it was awsome!
får se vad morgondagen ger för sött o gött :D
dagens låt

dagens citat "evil prevails when good men fails to act" - vem fan sa det? 

Edmund Burke fick jag fram..

 have a nice one mvh Tjuppis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0