Törstag

tjenix!
fan idag skulle jag till tandläkaren, IT WAS FUCKTUPP!
let me tell you.
jo jag checkade reseplaneraren på sl.se 2 gånger, ena gången sa den "gå av vid enebytorg" den andra " gå av vid rinkeby norra" så jag tänkte, " ok jag börjar me eneby torg" så jag tog bussen dit.
så såg jag att va fan, bussen till sollentuna går om 1 timme!! (WTF?!) så jag grips av panik, och tar en buss till rinkeby norra, men samma sak där, 1 timme till bussen.... fuck..

så jag springer " RUN FORSET RUN!!" mot en station längre bort som jag vet attt bussen ska passera.
och japp, jag kutar ditt i rättan tid, då bussen just kommit dit. så jävla power! men fan innan det var det "fuck this" mode on.
samt! jag hade sl-kortet i hansken, så jag körde "jedi style" och bara svepte över handen så pep den :D
föraren såg lite konstigt på mig o sa" hur fan gjorde du det?" jag svarar " jag hade den i hansken" han svarar "aha" och just då kommer det någon tjej me hennes barn o ska på, dock så funkar inte hennes kort, hon kan inte svenska utan står o skriker åt chafören som blir illa till mods och inte riktigt vet vad han ska göra, så han skiter i vilket och åker med kvinnan o hennes barn ombord ^^
jaja, tanläkaren var jätte snäll o fixade min tandställnign igen, hoppas bara att skiten håller.
jag tackar och bockar och åkter mot skolan.
när jag kommer fram så börjar skolan igen, bajs trött, men bara att bita ihop, jag missade filosofin, tragiskt men sant..
så fick nöja mig med psykologi, och historia... inte de roligaste ämnena atm men alltid något..
och japanskan var episk! vi fick vika svanar av papper, skit roligt! :D
fatta den japanen som kompå det, jääääävlar va tråkigt han måste ha haft.
japp, jag utegår ifrån att det var en man som kom på det. säg något en kvinna har uppfunnit ^^:3
så när min dag e äääääntligen slut så drar jag o David till Centrum där jag utrför några ärenden, innan vi tar avsked o jag åker hem.

hemma så körde jag o karreman lite Battlefield bad company 2, snacka via skype, så jävla awsome episkt kul det var! och vad vi levererade, fan va dem fick kuk :D
haha XD vi var bääääst!

så nu sitter jag här, mätt efter att vräkt i mig massa revben, o trött efter en awsome dag.
fredag imorgon! då sker det något skoj ;)
dagens låt

dagens citat " ho ho ho" -Tomten
Mvh Tjuppis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0