Torsdag- wtf ? sjuk? typ?

jo, min dag börjar såhär, jag vaknar, och tänker fan ringer inte klockan snart, jag räknar, 4-3-2-1, och då ringer den, helt sjukt!
när jag reser mig märker jag fuck, det känns som en jävla apa har juckat mig i skallen, jag mår illa. så jag tar mig till datorn och sjukanmäler mig. jag som brukar skoja med att jag har ett imun försvar som en pansarvagn, tydligen inte idag, och sist jag sa det började blod forsa ur näsan XD fråga mig inte varför, jag var ute med en b-rud och skulle just ta avsked, då säger jag att jag inte fryser för jag har ett imunförsvar som en pansarvagn, hon kommenterar det med " du blöder" jag tänker " oh fuck "-.-'
jag har med andra ord inte gjort något alls, jag tog en alvedon, det e sjukt vilken skillnad de gör efter ett tag.
just nu känner jag mig bara öm, och konstig. i störtsta allmänhet.
jaja, kunde varit värre lixom. jag missbrukar servetter för jag har även blivit förkyld, jävla lam pryl det är. hur snuvig kan man bli? det bör ju lixom ta slut?
tydligen inte -.-'
när klockan blev 4 kände jag " fan va jag e hungrig ", smart o vacker som jag är bestämmer jag mig för att kocka körv.
dock så glömde jag bort hur fan man gjorde, så snurrig var jag!
så japp jag googlade " hur fan kockar man körv " och fick bra svar XD
jag e sååå duktig!
jag använder Youtube för att knyta min slipps XD kan inte annars ^^
jaja, korven smakar bajs, ha-ha jag fattar bajs-korv. nej, den smakade typ cp.
fan va jag hatar när man inte kan bestämma sig för att göra något, man börjar på något i 4min så slutar man och försöker göra något annat i 4min. så jävla tråkigt!

igår!
igår kväll kom Simon Gustorf o Emil på besök^^ vi fläzkade oss o tittade på film! det var en episk kväll :D
fan jag bör göra någon form av middag men vetefan vad, e inte spec hungrig.
fan imorgon e det fredag, kan bli episkt^^
nu ska jag tagga till soffan!
Dagens låt

Dagens Citat "den som aldrig har gjort ett misstag har aldrig prövat något nytt" - Albert Einsteine

mvh en söndar fuckad Tjuppis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0