kort o konsivt

tjafan
ja, jag vet att jag "glömde" skriva om helgne igen, men jag gör ju så mycket skoj :3
Fredag:
drar till skolan, chillar galet, you know the stuff^^
kommer fan inte ihåg riktigt vad jag gjorde men jaja, drog till Footjoy där jag spelade CoD och Fifa på hans Xbox, Björnis o sjögräs joinade oxo^^
det var fett skoj, jag har ju oxo ett xbox så kan spela fifa, dock inte krigar spel, men det gick fett bra^^
vann typ varje runda, björnis o jag kickade butt, men vi bytte lag, det gick bra för mig iaf XD fett skoj^^
fotbollen var oxo episk XD björnis o jag var i ett team, de sämsta mot de bästa, och JAG gör första målet^^ det var en episk stund^^
men det visade sig dock den som var med björnis förlorade XD
fan va han suger på fotboll XD
haha, men det e lungt, vi gillar dig iaf^^
kanske inte footjoy, men vi andra^^ ibland, typ :D <3
vi fick glass oxo, den var fett god :D
oj va vi hade roligt^^
men tillslut så var klockan lite för mycket så vi drog hem :/
jag hade svårt att somna, och vaknade jätte trött, dock så var jag tvungen att gå upp för att companiet ville ha softairgun krig, så klart man ställer upp^^
vi åkte snabbt o säkert i jackobs bil, jävlar va trött jag var, men blev piggare när vi var o gick till platsen^^
alla var jätte rädda för johns nya vapen som sköt mig i huvet under spelets gång, men det var skoj^^
vi spelade itne så mycket som man kunde tro, men vi hade roligt iaf
btw, skriver om lördagen XD
så när vi tycker att det räcker så drar vi hem, jag ringde gustav senare om han ville vara me mig o äta pizza som var utlovad till spångbob, men han dök aldirg upp o.O
men jaja^^
vi hade asroligt när vi tittade på Jackass! fan va vi garva XD
så spelade vi lite spel oxo :3
gick o la mig relativt tidigt iaf^^
samt, jag övningskörde fett länge i lördags, åkte på en väg där man fick köra 100km/h det var episkt <3
börjar fan bli lite duktig känner jag :3
söndag:
idag har jag itne gjort ett piss alls. jag har tänkt ut hur jag ska seut på skolfottot, jag e typ klar, men vet inte om man får ha mask på sig :O så e lite osäker på om jag får ha på mig det jag vill, men annars e jag relativt klar:3
orkar inte skriva mer
peace out
dagens låt
 
dagens citat "Some cause happiness wherever they go; others whenever they go" - Oscar Wilde
mvh Tjuppis <3 jävlar va kort o sammanfattat det blev ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0