Fredag och lördag!

tjenare, ett litet inlägg för moralens skull :3
igår var fan rätt skön dag, jag chillade galet i skolan. min kommunikations lektion var episk :D
vi fick 5min på oss för att förbereda ett tal, och jag blev med en tjej som har en fantasi på 2 döda laxar ;P så jag får stå för allt typ, jag improviserar förljande:
en dvärg (spelas av mig) har svårt att se upp till folk, dock så har ett företag " tall midgets go" gjort att det e möjligt att bli lång som dvärg, dock finns det sidoefekter...
1; man blir en dinosaurige
2; man blir en robbot
3; man dör efter 3 dagar
så jag gickrunt som en söt dino o fulade mig XD
alla skrattade gott, och jag kände mig nöjd :3
:D
så på kvällen drog jag, Raukis, och sjögräs till FootJoy, där vi nötte fifa! det var episkt3000!
jag vann 8av 10 :D
sug på den då :D
jätte skoj vare :D

Lödrag!
min dröm! det e typ iraq kriget och jag o massa människor är i något mörkt rumm, det finns en jävla massa sängar, och 2 dörrar, en dörr leder till en trappa, och den andra är vid trappans slut som leder ut.
desvärre e det allt jag kommer ihåg :(
men alltid något :D
idag övningskörde jag med farmin, det var fett episkt, körde från mitt hus till bandhagen! tog fan en evighet!
jag åkte dit var att daska till katten lite :3
min gode syster lämnade mig en fin pressent som kommer användas inom en snar framtid ! :D
det mest episka me katter är deras reaktioner mot kattmynta, de blir helt fucktup! det e awsome^^
så medans katten var drogad så spelade far o jag "littel big planet" som är fett skoj, om man bara fattar hur man gör. det fattade inte vi XD
så till slut fick vi nog, va sa hejdå till knarkis(katten) och åkte hem, far körde till donken där vi fläzkade oss :D
fan den donken är godare än den i täbban... knas men sant ^^
så åkte han till mörby, där fick jag taöver ratten o raca hem :3
vi lagade börgers till mat, fan va tjock man får vara! :D
2 börgare om dagen e bra för magen !
så nu sitter jag här och planerar för kvällen^^
får se vart det leder...

have a good one,
mvh Tjuppis

samt, Felajsiaaaaa i min klass har en episk tatoo på en fågel(du har en fågel på dig) på skulderbladet, fett snygg, jag vill oxo ha en tatooooo ^^

Kommentarer
Postat av: Kicki

Den var faktiskt från oss båda om du inte fattade det :P



Vad är det för tatuering du vill ha då?



//Syrran

2010-10-18 @ 22:39:26
Postat av: Tjuppis

klart jag fattade det ;) så knas e jag inte^^

leker runt bland massa olika, inte 100 än ;D

2010-10-19 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0