BDD+igår ;)

yooowazzapp!?
ni undrar säkert vad BDD står för, det står för "bakis dagis dagen"
hehe, jag vet att jag suger på att uppdatera, men har inte kännt för det av någon

anledning, men jaja.

först min dröm medans jag kommer ihåg den, det var såhär; jag och Spångbång var på

någon fest, så roppar någon att något var klar så jag o spång går upp o checkar

vad, det vi ser är detta:
ett badrumm med en blombucket i toan
ett badkar fyllt me ketchup
3st ljustakar med ketchupflaskor i ist för ljus.
där var vi och söp så sa spångberg att han ville ta "frisk luft", dock så kunde

inte fönstret öppnas, så han tände en cigg, och sa " va fan oxo" och doppade huvet

i badkaret.
då vaknade jag.
av min MOR!

varför det var så överaskande får ni reda på senare ;)
igår hände följande, jag lekte runt i skolan lite som vanligt :3
så skulle jag till den stora staden efter skolan^^
så drar dit och möter upp Julia, vi snackade lite gött o så. men till slut kände

jag (sorry julia) "this party sux so bad" men jag utryckte mig lite trevligare,

skulle iaf möta Lillan, så det tajmade rätt så bra :D
samt örebroare (julia e från örebro, hon var här på någon klass pryl?) har inget

ord för skoj, allvarligt, ni måste fan lida varje dag över att inte ha något att

göra? jag kanske smutskastar örebroare just nu men allvarligt, ni har varit 3timmar

i stockholm och har spenderar den senaste timmen bara att sitta o klaga på att det

inte finns något att göra. shit lixom, stockholm har fan nästan allt, låt bara

fantasin flöööda.
jaja, det var trevligt? iaf.
^^
så Lillan o jag snackade massa skit som vanligt, alltid skoj att snacka skit :D
så mjääs, jag skämde ut henne rätt rejält me att göra " cp-barnet på utflyckt" det

e en mycket enkel lek, du bara spelar cp och låssas att personen brevid, (i detta

fall lillan) är Lillan är din mamma. otroligt underhållande :D
höhö^^
så kände jag" ok jag vill hem, fotboll ikäll" taggade galet!
så när jag kom hem, så försökte jag sammla lite folk för att dra till tegel och

titta på matchen, fick me mig spång <3 igen, samt simon o raukis var där, det var

sweet.
matchen var dock usel, fy fan sverige, hur kan vi spela så dåligt? fine Holland är

hachrökande tommtar, men de är fan bra, vi är Vikingar, men spelar som skit.
fan asså... jag hade inte ätit så mycket under den dagen ( inget alls typ?XD no

time) så jag kännde att jag började bli lite påvärkad.
spångberg hade inget imot det. så vi forsätte dricka samtidigt som vi tittade på

England - Multi negero (jag vet att dem heter något annat, men alla tänker multi

neger när man säger deras land) så efter kl typ 12? så drog vi.
jag kände mig något lullig.
men resan hem gick fan bra ^^ vi snackade om något som jag inte kommer ihåg, jag

ringde några som jag inte heller kommer ihåg XD
och snackade på msn om något som jag inte heller kommerihåg. men jag är nog glad

iaf! :D
fett värd kväll <3
fåse nu.. just! varför jag blev lite urbalans när mor väckte mig, jag somnade typ

2? och mor väcker mig vid 7 och säger att jag ska till skolan.
jag säger mycket artit " men käre mor, jag börjar kl 10:00" (jag vet att jag inte

sa så, men det lät vackert)
mor gick.
dock kl halv 9 så knackade hon på igen och sa " du hade rätt ".
tror hon sa det iaf^^
och jag bara.... bra mamma.. väck mig för det.. shit. kan du inte väcka mig om du

ska lägga dig i soffan eller något annat viktigt? shit låt mig sova XD
min morgon var pain. ren ram pain. ont i skallen o ont i ballen.
fråga mig itne varför.
jag ställer mig upp, det försa som händer är att jag tappar balasen och karash in i väggen framför mig, bra tjuppis..
stapplar in i duschen, tänker " wtf e för fel me mig "
jag haklar i duschen när jag ska ställa ner champoflaskan.
min röv gör piss ont.
dock så orkar jag inte resa mig. så jag duschar på marken XD
när jag tycker jag är mer eller mindre klar så rakar jag mig lite snabbt, (hade rakat mig dagen innan så körde me elrakhyvel ( glömde bort va fan det kallas) )
så tittar i köket. ser på en macka i typ 3 min, och tänker " mumms...macka.."
tar den, lägger mig i soffan och jag tuggar fan den inte äns, bara tar biter som smälter i min mun XD grose jag vet, men orkade fan inte tugga.
jag glömde setta på TV, o orkade fan inte gå upp för att sätta på skiten, jag vet att jag stavade setta o sätta på 2 olika sett, men någon av setten bör vara rätt^^
så jag sitter o tittar på en svart(neger XD) tv i typ 10min.
stapplar fram till mitt rum där jag tar på mig kläder, och drar mot bussen.
det första karreman säger till mig är något liknadne" fan du serut som skit man" XD
jag måde så jävla piss.
sov typ under lektionerna, men lyssnade samtidigt, så ta det lungt.
under lunchen satt jag o lekte me ett äpple, då 3 st blonda b-rudar frågar vad jag hette och om de kände mig, jag bara shit va fan händer jag svara " tjuppis " de skrattar och går därifrån. va fan var det lixom? XD
fan va gött att sluta tidigt, jag drar dirr mot bussen.
fan den går 14 över, kl e 13 över, orkar inte vänta tills 44 kommer. (ja så tänkte jag) så jag började gå, då ser jag bussen komma XD jag springer till den o sätter mig brevid vigge o snackar lite smått.
när jag kommer hem så känner jag värkligen " LÅT MIG SOVA MOTHERFUCKERS! <3"
så jag halvsover i soffan lite små erotiskt sådär ;)
jag gick faktiskt på min träning, det var första gången som jag var otaggad på att träna, fett jobbigt.
så nu sitter jag här, är nöjd över att 5 pers idag har sagt att min blogg är rolig XD
får en bra känsla av det :3
JUSTE! en i min karate ser exakt ut som doris från torkel i knipa, har ni inte sett den, gör det, den e awsome ;) btw, hon ser ut som fläzk doris :D


Dagens låt
 

Dagens Citat " to be, or not to be " - Hamlet
 ______
/Tjuppis\
*******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0