alladagarsomjaginteorkadeskriva

tjaaa faaaan! :D
jag vet att jag inte skrev om torsdag-söndag. jag kan sammanfatta det.
jag lekte me björnis o emil <3
jaja, det var skoj episkt! <3
idag var cp jobbig men ändå skoj!
min första lektion var inställd, o jag skulle till tandläkaren, så det var värkligen " jag ångrar att jag kom hit " kännsla XD
var så trött i morse, sket i alla ringningar o vaknade halv 10, sjukt att man vaknar exakt innan man börjar, jag kom i tid, tat lungt ^^
så jag gjorde typ inget alls. hängde me klasskompisar o sådnat skoj skoj^^
resan till tandläkaren var pain. bussen e fan tomm men ändå sätter sig fjortiz gänget bakom mig o snackar så jävla snabbt o så jävla mycket skit.
man ville fan bara gå rampage på dem -.-
jaja.
hos tandläkaren gick det awsome, hon var jätte snäll o duktig.
det var en plast tryl som hade trillat av, men det e chill nu^^
så kommer jag tillbaka vid halv 3? sent iaf.
skönt som fan att komma hem ^^
satte mig o lirade lite Sims 3, det e ett spel som e roligt i typ 1 timme efter installation, sedan tröttnar man XD
tihi^^
jaja
på kvällen såg jag john cleese! <3 det var garv från början till slut, han bjöd på så många film snuttar och skämt att man nästan grät av skrattXD
han gjorde narr av fan alla, och alla garavade, tillomed han :D
så jävla episk man, han bör få nobell priset!
nu ska jag fan sova, bajs trött :(
dagens låt
 
dagens citat:"fan vad jag inte äter det där" - Gustav "Björnis" R
mvh tjuppis; oorka inte skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0