snö! zombies! tisdag!

tjenare igen, fan vilket gött lov!
som en traditon så skriver jag inte på lov :3 gör massa annat skoj, så har bara inte tid ^^
jaja, kanske drar fram något skoj som jag har gjort någon vacker dag :)
FY FAN VA MYCKET SNÖÖ!!
jag vet att jag inte skrev igår, var tvungen av migsjälv att skriva på mitt PA arbete :) kännde mig fett duktig!
idag, vaknade jag o bara " fuuuuuuuuuuuuuuuuu" vill sovaaaa! gav mig 15min sovmorgontill^^
det förkänar jag tyckte jag :D
så känner jag, aight, dags att gå upp, och efter 2 sec känner jag, HOLY FUCK VA KALLT DET ÄR!
så jag springer in in duschen, håller på att springa in i väggen men lyckas stanna i dushen utan att krasha :)
så jag vrider på fullt ös! AAAAH värme, fy satan i gatan va skön...t
^^
så efter en halvtimme går jag ut från duchen, min kropp ångar erotiskt, och jag brer 2 mackor :D
SUBS e så jävla gott!
osten börjar ta slut, tjock som jag är älskar jag ost på mackor :3
men jaja, får väll handla mat :( men att handla mat e bajs tråkigt, ser fan " zombies of war " igen häldre än att handla mat, och det säger fan itne lite, den sög röv!
man tänker" wow!!! zombie nazister" så jävla episkt, right? NOO! they fucked me! de hade en budget på 3 döda hamsters, och de använde de till pansar o uniformer, skådisarna suger röv, handligen går långsammare än fritzels röv.
och nej, det byter inget, lät bara sjukt XD

jag vet att den heter horrors of war, men den kallas Zombies of war.
jaja, titta på framsidan, man tänker " wooow, en bataljon med zombies me vapen".
här är trailern
 
och det e typ lite james bond kännsla, fienden träffar aldrig, och de skjuter fan aldrig heller, så jävla dåligt!


SPOILER
problemet me filmen, är när man äntligen få se zombies, så är de ínte äns zombies, dem är varulvar.....
det är inte förens i slutet man få se dem som zombies.. och effekterna suger röv.
filmen utspelar sig på typ 2 platser.. allt e jätte lamt.
deras sista uppdrag är att ta ut en sönderbombad fabrik som används av tyskarna för att skapa zombies.
tyskarna har 2 man som vaktar " the turning point of the war" så viktig var den byggnaden lixom.
de säger att man ska skjuta dem i huvet så dör zombies, men allså, va fan, de gör inte själva de, de siktar fan i bröstet, skit lamt!
i hela filmen e det typ max 3 zombies. och man ser bara en i taget.
nej fy fan va ovärd film, djupt besviken. och man bara, nej. va fan lixom, blandat band of brothers och typ. bajs?

är det någon zombie nazist film som ÄR bra, då ska man se "Död snö" russkigt rolig och awsome film, jävlar mig nåda!

trailer!:


sååå! :)
ni måste fan se den, den e så jävla awsome :)
vart fan var jag?
skit samma, jag drar till bussen, som är sen som vanligt ^^
första lektionen blir kommunikation.
där vi gör klart våra " sad speaches" eller vad fan man ska kalla dem.
jag lyckades prata klart om min farfar, dock så känndes det jävligt jobbigt. men Jerry(min lärare) lämnade massa goda kommentarer(nomnom)
bland anant att jag var extremt gripande, o massa annat tramms som förhoppningsvis kommer leda fram  till mitt MVG haha
hoppas :D
lektion nr 2:
historia!
jag spenderade hela lektionen med att skriva om förinteslen, lagom roligt. nej. det suger, fan va utjatat det är! jösses lixom -.-'
what elese?
lunch blev bajs, såg ut som hela svenska armén( som består av 3 man) hade bajsat diarré i en låda efter ätit typ ren.
med andra ord, smakade vidrigt.
sista lektionen blev svenska, segt o drygt. men fan va skönt det var att sluta!
jag drog till Täbban för jag skulle köpa en bok till min käre mor :3
duktig som jag är :D
så när jag ska till bussen så möter jag nicklas som kännde igen min mössa, han går på min japanska o kommunikation! vi snackade ett tag, trevlig grabb detdär! :3
så drar någon i min jacka, jag tänker" ok wtf?" det var Funny, en fransyska? fanskvinna? fransös? jaja hon e fransk iaf! hon ville prata lite, hon kände oxo igen min mössa :D (hon e japanska kamrat^^)
så när jag äntligen kommer ut så roppar mattin på mig XD han såg oxo min mössa, han går på min kommunikation, så jävla stört härlig grabb! ge han en tv serie me filip o fredrik <3 fan va episkt det skulel vara :D
så när jag äntligen fick gå till min buss, så skulle den exakt åka, fan va tajmat ;)
så nu sitter jag här, kall o cola sugen(har en cola i frysen)
men nu ska jag nog hitta på något, trevligt inlägg av mig.
dagens låt:
dagens citat: "Bubbles! Oh come on Sharon! I'm fucking Ozzy Osbourne, I'm the Prince of fucking Darkness. Evil! Evil! What's fucking evil about a shitload of bubbles!?" - OzzY

Mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0