PROV!

holy fuck va? mjo svenska prov!
min klass får en data sal som e brutalt förliten, allså, skit liten. de lägger lapptops mellan datorerna för att alla ska fåplats. bra skolan.
provet var att vi skulle skriva en argumenterande artikel, eller något sådant. det gick fan bra, jag skrev massa jävla ord, russkigt snabbt oxo^^ vi får se vad det bli; skulle vara så fittigt om jag fick IG bara för jag glömde att skriva rubrik eller något trammsigt.
provet påminde mig om ett som vi hade i 7an tror jag.. det var hemkunskap, alla skrek o pratade, och det var samma nivå här. fan ska inte nationella vara mera allvarligt? XD det var ju skit stökigt. bra lärarna (Y)
så fick vi sluta efter det, fett skönt, var astrött. men jag karreman, och emma passade på att äta i skolan, det blev pyttipanna, jag älskar hur varje gång det står det, så har någon suddat så det står " pitt i anna" haha^^
i matsalen snackade vi runt om allt möjligt, blev lite luddigt, men det var bara skoj skoj^^
jag hjälpte emil o gustav me deras filmprojet, det gick väll, bra? skit roligt vare iaf ^^ spec när gustav skulle " kissa på sig" så skulle jag blåsa i en jävla slang me vatten i, slangen åkte in i gustavs byxben. kamran rullar, jag blåste. en jävla explotion av vatten skvätte över gustav. det såg ut som mycket, men fan inte att han pissa på sig, isf hade han en blåsa of DOOM!

så är man hemma, jag är döds trött och belsutar att inte gå på träningen. inte det att jag bara är trött utan på senaste träningen rev jag upp mitt lillfinger, och det har gjort att jag inte kan slå med min högerhand eller göra armhävningar. nu tänker ni, " armhävningar, det görs ju på handflator" nej, jag kör på knogarna, måste göra det..
så jag spenderade min tid me att städa o tvätta o annat skit, lagade mat oxo, pasta me körv o köttbullar, så brutalt gott!
v afan har jag blivit så trött för på senaste tiden?

och imorgon ska jag till tandläkaren, fy fan! måste upp kl 5! för att:
1: gå upp
2: duscha
3: äta
4: borsta tänder
5: ta på mig kläder
6: hitta alla saker jag behöver
7: hinna med en buss som går as tidigt.

fy fan va palla!
jävla tandläkare som ger mig en tid INNAN 8!!! och bussarna går cp så jag måste vänta där i 30 min för att komma i tid -.-
fuck that shit XD
jaja, måste göra det så jag slipper detta helvete vid namn tandställning :3
imorgon har jag även japanska!!! <3 ching chong! ;)
aja, nu ska jag se ett avsnitt av heroes och sedan sova!
 fan va tidigt!
här e dagens låt!


jag vet att jag slarvar röv med bloggen, men det kommer bli bättre, måste bara fixa massa mojs så jag känner för att göra några sköna inlägg igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0