orkadaaag

fan va jag hatar torsdag, ville bara sova bort skiten.
jag drog till bussen 08:15, den ska gå 08:10. den kom 08:17
bra SL...
alla lektioner var pain. det känndes som det ända jag gjorde något vettigt på var på japanskan och historian.
jag är brutalt trött, får lägga mig tidigt inatt.
när jag skulle hem såg jag fanny, en fransk utbytest student, jag bad henne att komma fram o hälsa, det gjorde hon. dock så gjorde det att hon missade sin buss XD jag e sååå duktig.
så jag o David snacka runt me henne lite, skön som fan^^
så kommer jag hem, as trött.
skriver japanska läxa.
orkar fan inte skriva ett inlägg så skiter i det XD


be safe,
// Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0