missabussen hela dagen-dagen!

japp som ni kan gissa så missade jag bussen^^ vet ni varför? jag har börjat snoza igen XD det e fan som knark! fett awsome o man känner sig som en full elefant :D
man börjar dagen med att ta en snabb dusch, för jag har brottom, dock blev duschen 15min XD så jag kasta i mig en macka(den smakade matta, typ en gammal matta med damm på, en sådan som finns på greveholm) så jag ville borsta minna gaddar nogrant efter den XD
jag kutar mot bussen, jag hör den. och jag ser röven på den. FFS! missade den med 5sec.
jag tar minna vikinga krafter och rör på bena. det tar 20min. inte att röra på bena., men att komma till skolan^^
jag kommer fan rätt bra tajmat(mumms) till lektionen. börjar arbeta dirr! taggar galet med hjälp från emma^^
så vare lunch, hela lektionen flög förbi. till lunch blev det lasange, mumms tänker ni, mumms tänker jag oxo, dock vare BAJS! det var köttmojset, men ist för pasta imellan var det typ gröt! ffs, kan inte skolan göra något rätt..det var ätbart iaf. nätt o jämnt varmt.
så har vi filiosofi! vi bevittnar böran till matrix ;)
fan en bra film^^
anledning som fanns för att vi tittade på den är för att tänk om vi alla lever i en fantasivärld, och ligger igentligen i massa geggabubblor me slangar i kroppen i en stor fabriknågon stans. jao, sug på den då.
¨jaja, det e fan bara massa jävla tramms igentligen, man utgår allt från teorier som en 3åring skulle kunna ställa, och svarar allt med en omöjlighet. TADA! filosofi, bra jobbat greker(ja det var typ dem som kompå skiten, säkert massa mentalpasienter).
men jag slutade efter det iaf. och klart jag missar bussen. fick vänta på nästa-.-'
där träffa jag iaf "spångmajstär" skön grabb^^
och vet ni vad jag fick för post i min brevlååååda? :D skolfottona :D
fan va epsika vi serut! ska försöka lägga upp skiten på bloggen så ni ser:D
jag googlade "tjuppis" och fick fram en liten blogg som värkar handla om någon tjej. har ingen aning om vem hon är. men jag länkar till den nu, så får ni se vad de skrev om min blogg :D http://lindajuliasofias.blogg.se/2010/november/hahaha.html juste! jag e känndis!
men mycket mer tid hade jag inte för att vara belåten då jag måste till karaten!
och självklart missar jag bussjävlen dit! jag springer hela vägen till träningen. kommer exakt i tid. det var fan en awsome träning, fär JAG fick visa alla vitbältare hur man gjorde kator o mönster o sådnat. kände mig extremt duktig :3
men allt roliga har sitt slut och det var lektionen oxo :(
missar bussen hem (Y)
så går hem. och nu sitter jag här, klar med mitt psykologi arbete o belåten :D
dagens citat " there is no spoon " - matrix ;)
dagens låt
ska använda denna låt till ett skolarbete hade jag tänkt, men få se hur det funkar.
najs dag mvh Tjuppis!

Kommentarer
Postat av: julia

Nej, det gör du inte, men vi är kompisar med amanda, felicias lilla syster :)

2010-11-25 @ 07:42:39
URL: http://lindajuliasofias.blogg.se/
Postat av: Tjuppis

jasså?, varken amanda elelr felicia säger mig mycket. känner många som heter felicia^^ men jaja. tack då vet jag^^

2010-11-25 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0