GRATTIS MOR!

hej! japp tro det eller ej men min mor fyller år idag! woho 41 bast! grattis som fan:D
jag köppte en bok till henne :D hon blev jätte gla^^
dock så gick vi upp astidigt för att fira henne så jag fick sova när vi hade grattat osv^^

så när jag vaknar på nytt e det zombie mode on. vänta ska steka på köttbullar :3 så! jag e så kung på laga mat^^ pasta o köttbullar, mumms som fan :D
fan vilken seg o dryg morgon, jösses lixom. ända tills jag kommer på bussen, då! DÅ SER JAG SNICKERS O PETTERSON! vi snacka om gamla minnen o annat tramms^^
juste!
igår åkte jag pulka me emil o gustav! och emil bestämde sig för att åka förbi mig, så för att förhindra en krock svängde jag åt vänster. rakt mot ett träd. minna ninja skills sattes i rörelse, fötter o händer ner. jag känner hur det slårtill i munnen, men jag hinner stanna 4cm innan träded XD
min mun gör ont, jag spottar blod. mumms. fy fan va vidrigt, jag blödde fan i 1 timme non stopp! bloda ner hela snön.
så när vi tyckte vi hade frysigt tillräckligt så drog vi hem.

jaja, back to my day!
kommer till skolan, helt borta lixom. börjar med psykolopgi, hela lektionen faila för att vi fick ingen datasal, så vi fick gå XD
så blev det lunch! broccoli soppa. med typ choklad puddig brevid.
mumms? nej.

köttbullar e gott! :D
så har vi filosofi, vi snackar om vanligt tramms som ingen fattar därför ska vi lära oss att inte heller fatta det XD
så kommer man hem... dödstrött. pluggar lite o drar till träningen!
jösses va kul jag hade XD
tränade me en kvinna som heter Johanna som e sjukt rolig XD vi lärde oss massa gräpp o hon skrattade heeeela tiden XD
så jaja, nu sitter jag här o vill äta!

dagens citat: "love the way you lie" - ja gissa ;)
dagens låt:
 

trevlig dag mvh Tjuppis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0