Gillar !

tjenare, jag checkade hur många som läste min blogg/dag. 20 pers om dagan UTAN att jag marknadsför skiten. det e ju kalas! :D
kommer inte skriva spec mycket idag, är bara vaken tack vare cola <3!
jaja, min dag börjar som vanligt. eller igentligen inte, jag rakade mig^^ så nu syns mitt haksägg o muche jätte bra^^ så drog jag en dubbel dusch efter det, det känndes underbart :3
jag drar mig snabbt o säkert till bussen. och väntar. och väntar, och väntar. 20min facking jävla sen^^
tack så mycket^^ missade några viktiga minuter av min japanska, men det var nog lungt iaf^^
fick en ny tatto! så nu har jag dem japanska täcknen för lycka på min högra arm, och hopp, på min vänstra. YEEAAAH bitches!
så slutar lektionen, vi säger ajö o går ut på äventyr. jag fick en fet rackarballe håltimme, för att vi hade inte handledar tid, och samhällskunskapen var bara fail. vi e 6pers som gör ett arbete som 1 kan göra under 1 lektion. bra va? ^^
anyways! det var typ falafes? eller något sådant i skolan, pitabröd o någon kyckling till, det var episkt gott! men fan va ont i magen jag fick! nej jag åt inte mer än vad jag brukar, min mage lät som en jävla fabrik som bygger trasiga rullstolar.
men det förstörde iaf inte min dag^^
så har vi religon, där vi inte heller gjorde något vettigt! -.-'
bra skolan (Y)
så får jag reda på att vi itne har någon kommunikation! så jag får gå hem! men icke sa nicke ( fast det var nicke som sa att vi inte hade lektion) där står ju läraren o säger att vi HAR lektion. jippe... han hade varit på sjukan o fixat med sinna händer. han har någon form utav exem på dem, så han går runt me vantar^^ han visade sinna händer för mig. de var gula, fingrarna var brun svarta, och det såg ut som någon hade hackat med en osthyvel längs med fingrarna, såg äckligt ut...
anyways! Mattin förgylde lektionen som fan^^ vi testade nya tal, o fy fan vad jag garvade åt hans XD vi hade hittat ett klassrum som vi övade på våra tal i, men han snackar så högt me sin basröst, att en lärare kom in o klaga XD
så jävla skön  grabb! ge han nobelpris ffs!
så fick vi reda på att vi INTE kommer framträda den 3 december, utan längre fram, han tyckte vi behövde mera tid, för att vi var så många. så jaha, då slapp jag arbeta mera med min standupp iaf^^
påvägen hem så köper jag cola! man kan aldrig ha förmycket cola sa den blinda o stoppade en pipa i näsan.
såfort jag kommer hem så ska man äta^^ blev gulashsoppa, låter som något man fick i auswitch, men det är fan russkigt gott. dock inte skolans. den fick man i auswitch.
så har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt som fan, och längtat till morgondagen.
nu ska jag hitta på något bus!
be safe kiddos! mvh Tjuppis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0