TIBBLE VS ÅVA - THE BATTEL OF DOOM!

japp! som ni kan se så var det mega fight mellan rivalskolerna idag :D
det var en episk kännsla :D, jag och karreman drog dit tillsammans, och när vi satte oss i prubliken för att se de episka matcherna upptäckte vi en sak. vi sitter i fel klack. alla runt om oss är åva barn!!! FUCK! WE ARE BEHIND ENEMY LINES!!! innan allt börjar så sitter jag och spelar supermari :D fett skoj, men fastnat på en bada :( skit jobbigt XD och det är inte äns normala super mario, det är mario bros 2! :O
men så släcks det och alla åva barn skriker -.- OCH AV NÅGON FUCKING JÄVLA ANLEDING HADE EN HEL DRÖS AV DEM VEVENZUELOR ELLER HUR DET FUCKING STAVAS!!! HAR NI INTE LÄRT ER NÅGOT FRÅN VM I AFRIKA?!!?!?!? GASH MY FUCKING EARS!!! första eventet är vollyboll! vi vann första halvlek, förlorade andra, men vann förlängningen, 1-0 till tibble <3
det e paus me massa dans.
nästa match. basket. HEJA HERLITZ!!! men vi ligger under... som fan, vi får mega daze i anus..... men då! vi gör mål på mål på mål! och det står lika!!! vi gör mål! LEDER! på 3 sec så gör de ett till mål! några secunder kvar! OCH VI GÖR MÅÅÅÅL!!! VI VANN DEN OXO!!! WOOHOOO OFUCK YEAH EAT THAT FUCKING SHIT MOTHER FUCKERS!!! GLÄÄÄÄDJE AT ITS FINEST <3! paus. sedan blev det bandy! damerna först, storslagen seger till TIBBLE!!! wooohoo! eat that shit bitches! så var det herrarnas tur. brutalt spel, men en vinst till oss, tack vare Pettson! jävlar va grym han är!!! vi lektre bara runt me dem lixom^^
HANDBOLL!! stor mega kross of doom and  the monkey!!! tack vare nr 20? och nr 5(agnes) jävlar vad de leverirade, och vilket spel? fan va folk flög hit och dit XD men jävlar va de levererade! en till seger till tibble!! åva skrev " ut me 5an" hehe. så lamt^^ så blir det herrarnas tur, mycket hårdare speL! det blev lika! spännande som fan! men vi förlorade straffarna.. fuck.... FOTBOLL!! damerna spelar först! lamt spel, ingen passar, och det leder tydligen till en tibble seger o.O najs som fan^^ heja agnes igen :D och sist killarnas fotbolls tur! storslagen seger ffs vi är bäst! de hade ingen chans, och vi levererade gång på gång. mega ägda! vi vann tibblekampen typ 7 år irad nu? fuck yeah! åva bör träna deras spelare mer än vad de tränar deras klack. för deras klack var bra, sjöng o hade trummor (fuck thos vevenzuelor!). anyways, vi hittade inte vart vi tog närvaro, så vi drog till burger king o kirra en börger. fan va gott :D så sa vi tack och hej^^ men mitt busskort har gått ut :( så jag fick gå hem! köpte sms biljett imorse, fan va dyr det ska vara då!!! ffs. hela vägen hem hostade jag :( men det gjorde inget, det var skönt att gå. när jag kommer hem så e maten klar. BRUTALT MÄTT, men jag äter för att vara social med mamma, åt knappt inget dock... anyways. nu ska jag hitta på något skoj!

Tomten äter många barn, nu får du hans middag en" en asiat naturligvis :)
MVH TJUPPIS!!!! FREDAG SNART!! <3


Kommentarer
Postat av: Gustav

Tjuppis ffs. Det där julrimmet sög bajset ur mitt anus. Det rimmade inte ens. Det är fan värre än apan sitter i sitt träd saken i 4an XD

2010-12-09 @ 22:46:53
Postat av: Tjuppis

jag vet, det är det som är grejen XD tänkte faktiskt på din apa som söp sprit brevid när jag skrev den, men ville ha min egna variant på den^^

2010-12-12 @ 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0