snabbis!

hej! sammanfattar allt s nabbt för nu steks natchos på <3
vaknar mår lite bättre, dålig sömn, men TRIPPERL DUSCH OF DOOM hjälpte^^ jag rakade mig oxo^^ jag e sååå fin :D mötte fru sällkvist som slutat dricka kaffe, stackars liten^^
börjar dagen med kommunikation, alla sög röv, till o med jag. även fast månge inte höll med mig, så tyckte jag att det gick skit, jaja.
så har vi historia, men lektionen var inställd så jag, emma sjögräs o karreman drar till bibblan och pluggar. vi blev lite distraherade av varandra^^ så vi gjorde annat ist, som kasta saker till varandra och garva åt små saker ^^
sist men inte minst, svenska! fail lektion, vi gjorde ingeet alls, det ända som gjorde lektionen rolig var pettson o co som skoja till sig som vanligt^^ nu kom jag hem pluggat lite, bytt tandläkartid till imorgon!
nu ska jag äta thjooo breeeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0