mandarin, clementin, apelsin, shit the same!

jag vet att jag inte har uppdaterat på några dagar, men massa roliga saker sker. som skolan... oj så roligt, skrattar redan nu... eller inte fy satan i gatan vad tråkigt! jag vill ha jul, julklappar och en glass!
min fredag var fett chill, åt natchos när jag kom hem, lekte me Gustav efter det, fy satan va roligt 2 grabbar kan ha :D datorspel, cola o chips. samt INDIANA JONES!!! fy fan vilken man! mannarnas man! :D
så sa vi tack o ajö vid kl 3?
anyways. vaknar av att gustav ringer o ber mig hjälpa med deras film projekt, jag säger sure, men jag måste duscha först. det gör jag. långsamt. långsamt. fan va jag var trött, fan va det var skönt. när jag känner att jag är redo så går jag och hjälper dem me deras film. jag fick saft o bullar och en mandarin som belöning^^
apelsin mandarin ch clementin, same shit utom att apelsin e större..
när jag går hem så känner jag att jag e hungrig fortfarande, så jag äter rester från middagen, anka o potatis :D
anka är stört gått. spec såsen som jag fick till:D
och när jag sitter vid min dator snygg oc ensam, då ringer Raukis som vill leka^^
vi åker till täbban o fläzkar oss lite :D
(fan va tjock man får vara)
så spelar vi spel och har trevligt :3
men allt roliga har sitt slut och raukis åkte hem.
så nu sitter jag här igen, trött och orkar inte skriva spec mycket, imorgon kanske ni får en större uppdatering.
mvh tjuppis.
ps. jag är trött som en oxe som har spelat fotboll i boxningshanskar.

Kommentarer
Postat av: amanda

klart att du får det! :D

2010-12-05 @ 22:52:43
URL: http://mandiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0