5 luckan i julkalendern.

nej, jag har ingen jul kaländer. men om jag hade en så skulle jag ha kinder ägg i den ist ^^
lixom bygga själv och så :3
jag har några fotton som ska läggas in på min vackra blogg <3
okey, det funkar inte just nu... bra.. skit samma, de kommer in snart typ. eller något iaf XD
idag så vaknade jag av att Lillan ringde. jag var väl lagom bra sällskap kl halv 1. det jag kommer ihåg var att hon skulle köpa pizza... jag är sååå bra på att lyssna på folk ibland XD
anyways.
imorgon har jag svenska uppsatts, det e sjukt flummigt med tanke på att ingen fattar hur de ska presentera skiten eller vad de ska ha. men det fixar sig nog^^
jag börjar dagen med äggröra o rostat bröd! och lite southpark till det så är min morgon bra^^
fuck jag måste till ica. men det e sjukt kallt o snöigt. jag orkar inte, men ska väll hitta en ursäkt för att gå dit... kanske kan titta på nya flingor som inehåller massa kemikalier som fräter sönder våra tarmar :D va gott :D
min far bad mig att göra en önskelista. jag är så osäker på den. när jag var mindre skrev jag fan min julklapps lista redan i juni typ XD
men nu har jag inte äns tänkt på det o.O känns inte värkligt att det är jul om 19 dagar? vi ska vara i skolan i typ 3 veckor till...
fan va pain.
sad but true (8)!
mumms va clementin/mandarin är gott :3
så har jag fått minna lådor till min gaderob!!! :D tog bara 3000år. det är något som jag och Gustav har pratat om x antal gånger. att 3000år för oss, det är typ bara några minuter. fast det låter så härligt extremt, att man kan använda det när som häst!(ja, jag valde att skriva häst ist för helst).
vad mera finns det att skriva?
juste! jag drömde fett cp!
den 21 januari ska jag ha standupp framför skolan. jag drömde att jag stod där och snackade, så satt Fanny(fransyskan) i främsta raden, och jävlades med mig XD var så jävla jobbigt :( samt, vad fan är ett Hichebry? hon sa det efter typ allt hon sa, som tex; " ska du inte vara rolig ist för att vara så jävla dålig. hichebry." woot lixom? XD
så har jag brainstormat lite för vad jag vill göra efter gymnasiet. att forsätta plugga is a big NOOOO!!!!

ett sådnat nooo är det jag menar. så ni fattar :P
så vad ska jag göra? jag vill ytters gärna bli polis :D glida runt i uniform och leka :D
men man måste vara 20 för att ansöka till polishögskolan, och ha körkort. jag är varken 20 eller har körkort. så måste hitta på något att göra i 1 år^^ vilket yrke ska man pröva sig på? GB-Glass-Gubbe! åkra runt o sälja glass! kanske behöver körkort, men det kan man fixa^^ hur svårt kan det vara lixom. sälja glass menar jag, inte fixa körkort^^
jaja, jag kommer säkert på något skoj. om det finns något som jag inte vill göra, då är det att sitta still framför en dator eller något annat långtråkigt.

fan va knas att denna bild funkar igen. men inte de nya. LAMT!
här ser vi även minna paint skillz, klisra på mitt face på det lixom, krävdes myyycket arbete XD
aaah!! jag blir galen! inget funkar! piss.
jaja.
åååå! nostalgi btw!
jag har lyckas få min familj att fira nyår med vår gamla barnväns familj! det var aslängesedan vi gjorde något tillsammans :D
jag har fina minnen hur deras barn och jag lekte krig i snön medans alla fyverkerier exploderade i natten. fy fan va skoj det var(japp jag leker fortfarande krig i snön på nyår^^) haha!
jag vill ha en ny mobil! min suger rövsvettt! bara så ni vet.
nu ska ni få en låt, som bara skriker ut amarican patriotism över hela skiten XD

fortfarande bra låt :3
kommer ihåg när det skedde, jag gick i 3an. ovetande om vad som igentligen hänt så bara levde vi som vanligt. alla visste lixom att WTC hade fallit, om man kan säga så. men vi var för små för att förstå. kommer dock ihåg att det var en tyst minut överallt. på tv. på radio. vi hade det i skolan oxo.
fy fan lixom, fatta vilken jävla chock usa hamnade i. jävlar, något som vi inte skulle förstå, om inte av någon anledning talibaner skulle vilja flyga in ett av våra hus, fast vi har väll inget sådant specielt högt hus?.
känner att jag spårar liiite förmycket där.
lackar på att jag inte kan lägga in nya bilder!!
får fixa det på något sett eller vis.
mvh Tjuppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0