alla 2 veckor +1dag

jag har varit otroligt lat och alla suktar efter flera nyheter, så jag börjar från METALLICA, DET VAR AWSOME!, det var så jävla tungt så det inte är sant, vågen tog aldrigslut efter som det var i globen och alla bara hoppade och skrek.
Alla låtar va skit bra, ljudet sög i början dock, men det är skitsamma, vi fick en tröja som e värd 300-900kr, fett najs, men de bästa låtarna var " nothing else matters, sad but true, master of poppis " och resten var skit bra med!!, det var en dag att kommaihåg, även fast det var på en månag, så jag kom till skolan på tisdag som en zombie, jag gjorde fan inget och bara såv hela dagen.

nydag, jag har typ 231omprov i naturkunskap, och 32 i geografi, så jag gjorde ett muntligt med min lärare, han bara förklarade allt, och jag satt och nickade och sa " aha" så tar han bort alla omproven i naturkunskap och nästan alla i geografi och säger " mmm nu har du fattat det där. vadbra, då vet du det " jag bara WOOOHOOO MOTHERFUCKER ! ! yeah, fett stålt, annars om jag ska vara ärligt så har det inte hänt så mycket.

Dator knasig, min dator e otrligt mysko, jag måsta starta om den 2gånger för att den ska starta över huvetaget... mysko..

idag är det tisdag, och jag har sovmorgon, men jag hade nationeltprov i matte, det glömde jag ^^ så det missade jag, bra va ? :P, värsta jävla timingen...

jag vet att ni längtar efter att läsa vad jag ska klaga på, och det är tro det eller ej, EU. ja juste! , vad vet du igentligen om eu?, intemycket va?, nä. det vet jag, inte mycket allså, men det som jag vet ska jag berätta för er.
sverige har en statsbudget på 700miljarder, jag vet att ni tänker, HOLY FUCK, det är 70 miljader cheesburgare på Mcdonalds, och ja... det är det.. men det mästa går till byggen, löner osv.
hursomhälst så är det såhär sverige betalar 30miljoner kr varje år till eu, och vad får vi för det?, mjo, vi "balanserar " ut våra exporter och inporter, så alla får vara med och köpa, så om tex Tyskland vill köpa 1 träd för 1miljon kr, och typ malta vill köpa 1 träd, men bara för 1 kr, då ska vi sälja det till malta så de får något oxo, samnt ska vi göra samma sak, fast inport.
och det gynnar ju inte sverige.
samt, alla länder som är med i EU blir " skyddade " från krig... mjo, det är det sverige behöver, bli skyddat från krig, vi har inte varit i krig på 200år..
och sedan vi betalar näst mäst per invånare till eu, vi betalar 2700kr per invånare, som blir ca 30miljarder, det gör ingen annan, vrf ska vi betala så mycket?
man får ju naturligt vis EU stöd. och det tackar vi för, vi betalar 30miljoner och får 5miljoner, bra byte, medans malta betalrar 10miljoner och får 15miljoner...
sedan det värsta är, EU ska få president, FATTAR NI INTE VAD SOM HÄNDER?!  EU KOMMER BLI NYA SOVIJET !!!
och det ska vi vara delaktiga i... icke sa nicke säger jag.
så EU gynnar ju fan inte sverige på 5öre, eller lättare sagt, på 30miljarder.
sedan Norge är inte med i eu, men för att de ska få handla med EU länder måste de acceptera avtal med EU, som de måste följa, allså, följa eu regler för att handla, eller så blir de uteslutna, för EU vill bara handla med sigsjälv, hur jävla sjukt är det ?... jag är så jävla negativ mot detta

juste jag fick MVG på mitt engelska muntliga, bra va?, jag vet, jag är bäst.. :)

vad mer finns det att skriva om, en liten grej, tack gustav för att visat inträsse, samnt JUJJE lär dig snälla, man börjar ett samntal med en hälsningsfras och avslutar med en adjöfras..

mjo men detta var väll ett lyckat inlägg?

btw, finns det någon i denna värld som kan tysk grammatik?, jag låvar, alla tyskar bara låssas och chansar för livet hur allt ska böjas.

samt, jag har fått hotbrav och medlems brav från " Svenska Folks fronten" mjo jag tackar och bockar, men jag är inte nazist, ni ska bara veta den totala smörjan och skiten de skriver, jag undrar värkligen om de tror på allt detta?, de kan ju för fan inte vara så dumma i huvudet, eller så har de blivit så jävla mycket järntvättade...

btw igen, det jag skriver och har skrivit kanske låter lite rasistigt och nazistsgt men jag är inget av dem, jag säger som jag tycker, det kanske låter så, det kanske tillochmed är så att jag är lite, men ärlgit vem är inte det ?, vem tycker inte att vi tar in för många invandrare, den som inte tycker det skulle jag vilja träffa, och bjuda på en biljett till rosengård.

och idag på min engelska satt jag med en kille som jag kallar för " blingbling" och framför oss satt en tjej som jag glömde namnet på, men jag kallar henne nu för leia, hursomhälst, så gav en ett hjärta till mig, ah! jag är så kääär, jag svävar i måln av bummul och flyger genom evigetens lopp av käääärlek... eller kanske inte ^^

Mvh Tjuppis - mer inägg kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0