Comeback 2!

Comebacken forsätter i detta episka äventyr! men först måste jag på toa ;D brb!
så! back on track!
Obama är så välkommen så till vårt land <3 Gillar hur jävla hypat det är! han var här en dag, och det var serriöst kaos i en vecka i trafiken XD
Och Sverige var ju fan inte ens första valet för grabben, utan vi var liksom plan B!
Det var " oh no, vi kan inte dra till ryssland, nehe, var ska vi ist då?, jadu, Sverige ligger typ där?, aight, let do it".
och vi i Sverige bara; WOOOOW !!! VI ÄR FUCKING UTVALDA! <3 han har inte brytt sig om oss på 7år, men nu är han här, yey <3 Och vad ska vi snacka om? läste att statsministern hade pratat om guantanamo med Obama. Jösses vilken jävla prioritering! <3 all skit i Afghanistan? syrien? skiten om att usa spionerar på oss? inte? nehe, ok, fine, jag är inte politiker så jag vettefan...

Jao, vad finns det mer? det har ju skett jävligt mycket sedan sist, sist jag skrev var typ lucia? XD och ingen aning om vilket år det var hahahaha men nu sitter jag här, surplar på en cola och just sett de dejtbara på tv :)
stört vackert program där personer som är lite mer speciella än andra finner kärleken :)
Dock stör jag mig på att man ville kalla det " de odejtbara" jävligt smaklöst. Varför skulle de göra ett program om folk som dejtar, och sedan kalla det "de odejtbara" ? det är som att göra ett program om folk som handlar om folk som dör i strid och kalla det för " dem som överlede krig" det säger emot sigsjälv som fan XD

detta får räcka for now, vill inte skrämma bort er ;)

over and out :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0