ojdå, missade gårdagen!

hej hej! igår var en chill dag, trodde jag, vi var lediga, men fick reda på att jag skulle till tandis kl 07:45. THE FUCKING SHIT:O!
så russkigt jävla tidigt XD
kommer dit, är där 2 min(de byter tråd i underkäken) klar!.
resan dit 1timme, hem 1 timme. greate! så var jag inte äns på träning för jag hade ont i käften :(
förstörde lite min dag..
anyways!
fan har testat nya flingor

sååå nyttiga, MEN SKITEN SMAKER VÄLLPAPP! jag skojar lixom inte, det smakar vällpap, sjukt asså, det har ingen smak(som vällpapp) fast det är lite knaprigt... är säkert mega nyttigt, men vill ha typ sylt till för att det ska smaka något, men då e skiten inte nyttig länge. teh fuck nutts! XD

den får ett i betyg, tyckte det var rimmligt då jag inte dog av att äta skiten.
dock leder Cheerios :D





med 5!

för er som undrar så e min kockbok på G, men det går inte snabbt, tar tid, och har inte så mycket tid över till den ^^
men den kommer :D
den ska bli epsik :D
idag är det torsdag. vi ser på "letters from Iwo Jima, grymm film! :D

det som är kul med den är att letters from Iwo Jima är japanernas perspektiv ur striden, medans flags of our fathers är americanernas, dock är flags of our fathers inte lika bra...

men dem är klart se värda :D
pratade även idag me "syv"? för första gången, hon var översakad att hon inte visste riktigt vem jag var, men härrejävlar va trevlig hon är :D hon e en sådan människa som bara värkar njuta av livet, bara härligt go ;D
jao, meradå?
blev många bilder, men lite text, vetinte vad jag ska skriva om riktigt.... jo jag har tänkt lite på pojken som åkte ner i ett björnide, björnen gick till attack(helt rätt, vem fan skulle inte det) pojken blev skadad, tragiskt men sant, han lever, och nu avlivades björnungarna. nu är pojken så dumm så han säger " känns som det är mitt fel". NO FUCKING SHIT XD klart som fan att det är ditt fel grabben, kanske inte var meningen men det är fortfarande ditt fel att några (2?) björnungar dog och att man kommer kanske skjuta en björn. bra jobbat. bara för du ville åka i skogen lite. greate....

jaja, måste plugga lite religon nu^^ tjow!

mvh Tjuppis - tagga inför morgondagen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0