Tisdag till landslaget!

yo! börjar morgonen fett segt! dusch o metalslug! bara små drygt sådär ^^
sedan bär det av till skolan igen. yey.
börjar dagen med.. va fan var det? historia! gjorde fan inte så mycket ,uppgiften suger röv, så små drygade mig med den lite. yes dryg dag.
efter något som kände som en evighet var lekitonen äntligen slut. lunch! Chili corn arn! brukar vara gott, men skolan har den fantastiksa förmågan att få det tort och osmakligt. smakade inte något.
sista lektionen var svenska.
läääääsa bok. yey va? jag ville att vi skulle hurra för gurra, men de andra var lagom taggade på det.
ååå vill ha tillbaka den tiden då vi sjöng i omklädningsrummet i skarpäng! det var fett episkt :D
anyways. tillslut så slutade jagiaf!
jag ringer gustav o emil och ser om de ville komma o äta natchoburger me mig, de ville dem! denna gång addade jag Bacon i börgern!
fan va kul det var! laga mat! äta mat! yeah!
bilder!

yes! here we have Emil! getting thos bacons hot! cos when we cooK! we cook with bacon!
BACON THAT BITCH!

någon förstörde min bild. but thats cool dogh! cos we got some bacon!

Gustaf! visar hur man gör börgers! viktig notic* taco krydda ska vara i köttfärsen när man gör om dem till burgers!, dvs inann de åker i pannan!

lite välstekt, but u get the point. när burgaren e klar, vänd på den och lägg på en ostskiva. lägg på ett lock över burgaren och låt osten smälta in i köttet, då ska det se ut typ såhär, ser fett ut. det är säkert fett, men russkigt gott!

alla ska me! o hjälpa till i tjuppis cookalong!

högst upp, sallad!, brevid natcho chips, under ligger en skål me taco salsa, vi har bacon, japlapeños som e hackade, guacamole, och gräddfil! allt som krävs för en riktig bra burgare, ost fanns oxo, men yeah.. den var mobbad på köttet^^

yes, check that one out! damn! så episkt jävla god <3



säger bar en sak, gustav face!

The end!, ah juste, min tandställing gick sönder igen efter denna måltid ^^ men jag e gla iaf (Y)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Dem där nachoburgarna ser sjukt goda ut faktiskt :o

2011-01-18 @ 22:11:04
URL: http://sunrose.blogg.se/
Postat av: Tjuppis

TACK Victoria!

2011-01-18 @ 22:24:06
URL: http://tjuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0