äter mat!

hej! gissa vad jag gör! jag tuggar k-rubb!
först! info om dagen!
börjar som vanligt, bussen e sen, som vanligt. fast 5min efter att den ska ha gått så kommer den. ÅT ANDRA HÅLLET! WTF? FFS. fucking shit lixom
men jag kom i tid iaf, jag e bäst, sl suger röv.
fick medelande får FTV(folktandvården att jag ska dit imorgon kl 1 typ. yey. ^^
ledig imorgon! så det gör inge.
anyways!. börjar med historia där jag läser " fångad av hakkorset". men va fan? nazister var ju elaka o.O det visste jag inte :O
jo klart som fan jag visste det, men i säger det igen, nazisterna var otrevliga!
lektion nr 2.
svenska
där många fick IG+.
nu ska jag berätta hur det ligger till. det var 2 lärare som rättade. de som blev rättade av en klarade sig alla från ig typ. den andra fick 2 g, resten ig. ÄR DET BARA JAG SOM SER ETT MÖNSTER! fan den som rättade mitt prov failade typ alla som han/hon rättade (inga namn nämns) JAG KRÄVER ATT NÅGON ANNAN SER RÄTTAR MITT PROV! HAR JAG INTE DEN RÄTTIGHETEN!? det måste jag för fan ha.
för jag tvivlar så jävla hårt på att det är en tillfällighet att alla som han rättade fick ig, med tanke på vilka elever som fick ig, de som jag och alla rankar som sattsare, de fick G! G!? medans de som e under sattsarna fick ig+. WTG?!
anyways. cp ämne.
kommer hem, chillar galet! fett trött typ.
gjorde fan itne ett piss när jag kom hem, tills nu!
dags för Tjuppis kookalong!
och btw! jag ska göra "tjuppis kockbok; learn how to become a master Cock"
^^, där ska alla minna respt stå, så nu filosoferar jag fram massor, och komemr skriva mer om maten jag lagar!
(ja den kommer vara gratis, bara att ladda ner eller whatever)
denna maträtt heter Collins Korv! fast nu kör jag med köttbullar, så det blir Collins köttbullar!

börja såhär! tager köttbullar! om de är frysta, micra dem typ 2min på max.
om du väljer att använda korv som i orginal receptet använt någon riktig grillkorv, inte dennis eller salshista eller hur fan det stavas, aight?!

ta pasta! detta e min favorit, Capellini! de ska kocka i 3 min! jätte snabbt jue!
denna maträtt tar inte alls lång tid att göra, så är du hungrig, så är detta ett bra val! (Y) glöm inte att salta!

fräs på köttbullarna så de får fin färg!  just nu e det bara micrade, så de e mer eeller mindre kockade, det ska vi ändra på!
 
mumms! nu ser de brännda o härliga ut!

när pastan e klar häll skiten i ett dörrslag(?) och låt allt jävla vatten rinna tillbaka till atlanten.

tro det eller ej, men du ska hälla ner pastan i stekpannan med köttbullar. sänk värmen!

använd denna! det finns i flera smaker, men föredrar denna!

häll ner det på pastan och rör om!

denna process kanske inte är 100% nödvänig, men jag gillar att använda den för den ser proffsig ut!, lägg på ett lock och vänta ca 1min

så ska det typ se ut!

FUCK YEAH! klar på ca 15 min! vi har nu gjort "Collins köttbullar" och mer eller mindre "Collins Korv"
XD
maträtten är inte världens godaste det är den inte. men den är klart ätbar!, pastan är gudommlig!
men den har sin charm, smakar betydligt bättre med korv, men inte alls en dålig maträtt.
den går ju så snabbt att laga! man hinner fan inte äns se ett helt simpsons avsnitt innan det e klart. o de e ju najs!

den får 2½, inte kan vara för att köttbullarna inte riktigtpassade till, eller för att jag blev så mätt XD
men pastan e så sjukt god, men den passa så mycket bättre till korv, så om det vore korv så skulle det varit en solklar 3a!

men nu, DAGENS OUTFIT!(driver me alla fjortiz bloggare)

ja *tihi.
tjocktröjan e gjort på kattpälz, den e Speciel made. från ålhens XD
tröjan e one of a kind u know, Vings mini club, fick den av pappi!
fy fan, vem bryr sig, allvarligt?! XD skriver alla så för att de ska efterlikna blondinbelle(vet inte, ända bloggaren jag kan, tror hon gör sådant) och fixa cash genom reklam? eller är det bara jag som e rätt så ointresserad av dyra kläder och häldre har en väska formad som en bajskorv än en gucci.

over and out - Tjuppis

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det heter inte dörrslag utan DURKslag :)

2011-01-29 @ 13:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0