tredje skivan.

börjar me att säga följande, fuck asså XD
så nu när det e sagt kan jag börja ^^
jag, emma, bianca, och 2 fulla bill och bull vid namn Felicia och Matilda åkte tåg till någon jävla skiva, hela resan snackade bill och bull om allt möjligt, de skrek som fan och var något berusade..
Bianca och bill o bull var POWERPUFF PINGLORNA!! matilda var den sura,, suprice va? XD
emma var tjej cowboyn från toy story 2! va fan heter hon ?XD
och jag var spiderman!

jag och emma som! som ni ser har jag en midjeväska, och det är för att dräckten inte har några fickor XD

strax efter detta fotto togs kom en tjej fram till mig som "tauntade" mig förra skiven för att jag inte visste vem hon var, men hon visste typ allt om mig, DENNA DAG VISSTE JAG VEM HON VAR!!! hon blev då lite sur, och senare på dagen beslöt hon sig för att bita mig i skägget XD hon nämnde även att hon läste min blogg(stolt) så nu får hon läsa hur jag uppfattade upplevelsen XD

(om du e kännslig läs inte detta då)
jaja, lite offtoppic, jag såg min standupp på dvd... shit va den var dålig... jag känner mig värkligen brutalt besviken på migsjälv., kom o tänka på att min standupp e som min kuk, den är lång, kul i början, men mot slutet e det bara pain XD hahaha, ni får ta det hur ni vill, tyckte det lät skoj,. till er som inte märkt detta är denna blogg för minderåriga ^^


mvh Tjuppis
mvh Tjuppis

Kommentarer
Postat av: Lillan

one word, kingeN (Y)

2011-04-15 @ 17:00:49
Postat av: Tjuppis

;D

2011-04-15 @ 22:04:03
URL: http://tjuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0