Tintin

hej!
idag har jag övningskört och var totalt bäst :D king on the road lixom ^^ eller inte... jaja det var episkt iaf!
idag ska jag snacka lite om Tintin!

tintin är en episkt spännande serie från Belgien!
serien handlar om Tintin som är Dektektiv och Journalist (stavning?) och hans hund melo.
anywaysm jag sitter och tittar på serien(filmerna?) just nu och det e så underbart, nostalgin slår i taket, och fan va bra musik det är :D och tro det eller ej rätt spännande oxo ^^
ett problem som jag har är att jag hatar den engelska rösten, han låter så brutalt mesig, mega fjollan lixom, och hunden heter typ snowy XD
kanske är så att jag är uppfödd med den svenska varianten, men jag tycker den e garanterat bäst!
vill inte skriva mer, vill se mer tintin XD
tjow! <3


Kommentarer
Postat av: Daniel

TINTIN ÄGER

2011-04-07 @ 23:25:30
Postat av: Victoria

TinTin in my heaaart!

2011-04-08 @ 15:40:55
URL: http://sunrose.blogg.se/
Postat av: Tjuppis

gillar att ni gillar TinTin^^

2011-04-11 @ 22:55:11
URL: http://tjuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0