snart student!

japp, efter 3 miljoner års avstånd(hahah stånd XD) från bloggen så är den tillbaka. jag hörde att tid är relativt, så japp..
jag har oxo fått kunskapen om att min samhällskunskaps lärare läser min blogg XD och säger att det kan påvärka mitt betyg, tur då att han inte kommer ändra mitt betyg för han ser ironin i många inälgg, och mycket är egna åsikter ^^ det får man ha, har jag hört :D
anyways, tänkte skriva lite om vår mösspåtagning :)
dagen börjar med att jag har japanska, ching chong me fling flong ^^ anyways, vi har religon där vi lär oss om sekter, tycker att många är verkligen bara " really"?  men de f¨r väll tro som de vill, även fast de vill göra masssjälvmord XD anyways vi har lunch sedan, men åt inte så mycket ^^ förklarar varför sedan, men det var gott :D kyckling!!
sedan hade vi samhällskunskap, där vi inte gjorde ett piss XD statt och snacka skit me johan typ ^^
så var det mösspåtagning, det var rätt najs, alla 3or sammlades i mataslen och sjöng, så fick vi sluta XD så drog jag till norskogsbadet och lekte me alla ;D alla var så fina i sinna mössor (:
jag åt inte för att jag hade inge dricka med mig, så körde på en ekonomi fylla XD hahaha, alla bjöd mig, så fiick rätt mycket ^^ så var jag tvungen att möta upp en kompis så det blev en vanglig jävla väg hem XD
men fan va najs det var, skulle gärna stannat, men det blev som det blev, kommer säkert ha roligt ikväll ;D

kommer nog skriva mer i min blogg någon gång ^^
mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0