ROADTRIPP, kind of?

ROADTRIPP WOHO!
eller, ja, något liknande iaf^^
fan satan i gatan va trött man var i morse, men lyckades palla mig upp till slut, duktig som jag är :3
bussen till skolan var helt flippad, det var en minibuss igen, som var fullpackad, och det kom bara mer och mer folk heeelta jävla tiden, när ska de lära sig att vi oxo behöver en stor buss? gash lixom..
jaja^^, vi hade lagg dag i skolan :3 så alla var spännda på vad dagen skulle ge :D
när vi fick reda på det ångrade alla att de kom till skolan.
1; vi skulle skriva en sida om något hus i sverige, vi fick 4 olika alternativ, jag tog Riksdagshuset typ, mjo det gjorde jag. det var stört tråkigt att skriva om, jag hittade mest "fakta" på wikipedija, dock var det en grabb som inte kunda bilda meningar for shize(tysk svordom särstaning<3) så jag fattade noll, ni tänker nu" haha, tjuppis kan inte häller bilda meningar, nej, det kanske stämmer, men jag är söt iaf^^
2; vi skulle in till stan(oh fuck) och fotta oss brevid/farmför husen.

dock så visste Sjögräs o jag att vi skulle åka någonstans, så vi hade bokat plats i Emmas bil sedan 3 veckor sedan :D
så drf blev det road tripp!
och körde som en galning(eller inte) och jag var musik DJ, CJ o Sjögräs satt därbak o "läste karta" dock efter erfarenhet med sjögren som kartläsare visste jag att vi har mer tur med karläsandet av en blind gris som spelar nationalsången på flöjt.
jaja, tack för en bra liknelse!
vsg!
woho!
så vi körde awsome igenom staden, fottade me emmas mobil, o lekte commandos hela bunten :D
det var fett €P!$K+ AVV$0/\/\£
:D
så vet inte riktigt vad jag ska skriva XD, jag posade så vackert, ska se om jag kan få bilderna ^^
hmmm.. juste emma skriker till en fotgängare" FLYTTA PÅ DIGFÖRIHELVETTE HÄR SKA JAG KÖRA!" eller något sådant, kul vare iaf^^
så när vi var klara o duktiga åker vi hem. och då blev det AMAZING RACE! inte race som ras, utan art^^ inte art som konst, utan art som sort.
typ
glass.
whatever!
så vi rushar i skolan, för vi ser klock o company, men vi var snabbare! duktiga som vi är!
dock säger läraren, "grattis ni var 2a,"
okey bullshize!, vem vann? det var några b-rudar, så otroligt bullshit, tror fan inte på det :(
jaja^^ så vilar vi upp på New Hong Kong, kina buffe e awsome! CJ leker gentleman o bjuder Emma, rawr;) man kan utrycka det på olika sett, jag kanske har "glömt" skälet till varför^^
jaja höhö^^:D
maten var fett Eprisk, spec kina chipsen! det e typ, ris, som chips fett awsome!!
vi sitter där typ i 3 timmar o bara snackar, emma garvar galet, och vi skrattar för att hon inte ska känna sig mobbad XD haha, nää vi hade skoj :)
så var det dax att åka hem, emma tar mig hem i sin bild, tack emma! så skulle hon ta cj hem, undra va de gjorde ;)? bara minna teorier som flödar^^
jaja, jag kommer gem, trött o snygg, sätter mig vi datorn, svarar på nödvändiga mail, snackar runt lite. you know, the stuff^^
så har jag fått minna jackass!! äntligen!
jackass 2, jackass 2.5 och jackass sesong 1-3
så jag såg 2 och 2.5 :3 asroliga XD
skratta som en surrikat!
:D
dagens låt:http://www.youtube.com/watch?v=bg92QpjRcJk
dagens citat: " even the longest journey begins with a single step"
Mvh Tjuppis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0