fre/lör/sön/mån

Tjafan!!
jag vet att jag inte uppdaterade i helgen, jag missar det rätt mycket :(
men jag skrevier det nu iaf!
Fredag: jag chillar i skolan o leker me gustaf o Emil efter skolan :3 vi spela lite musik o fläzkade oss - det var en lyckad kväll ^^
lördag: min syster fyller år så vi åker dit och firar, det bjuds på muffins o någon tårta av något slag ^^ mycket gott, o trevligt sällskap ^^
försökte även klappa deras katt, men hon hatar typ allt o alla och ville döda mig med sin blick ^^
så åker vi hem, köper kebab! fett gott <33
så övningskörde jag oxo, jag börjar fan bli duktig känner jag (: stolt som 17!
söndag: övningskör XD
måndag: idag woho, jag speedade helgen lite, jag e stört trött. jag pallar mig till skolan då vi har någon "super dag" otroligt stört tråkigt. vi lyssnade på nog gumma som stod o snackade om utlands studering, jag som inte var intresserad gjorde som alla andra o sov lite i soffan.
Sjögräs o jag skrattade åt det som kunde brutalt missuppfattas.
bland annat så var det någon som berättade att hon hade studerat i australien, men de trodde inte hon var svensk, så då frågar gumman " visade du köttbullarna då?" jag skratta för jag tog det som " visade du pungkulorna då?" sjögräs tog det som" att man har automatiskt rätt om man visar köttbullaR " båda gavade gärnet XD
så slutar vi efter 3 timmer.. skoj? inte spec men skönt att komma hem!
jag satte mig vi datorn o skickade några mail ;)
höhö^^
mycket kort inlägg idag, som sagt trött som en skölpadda som sprungit maraton.
så har jag träning. jag taggar galet! får lift dit av min mor! (:
åkte dit tidigare så jag kunde snacka me folket där, totalt värt det (:
så börjar träningen, vi fick vara i "kudd rummet" mjukare golv bara. mycket skönt.
tror vi tränade på uthållning, för vi hoppade mycket.
bla att alla sitter på rumpen så ska en hoppa över jämfota över bena. och en där man står i en ställning som heter " schigoratzi "(dåligstavning men utalas så" man sitter som på en häst typ, i luften så skulle man krypa igenom bena XD
så sparakde vi mycket, mycket hårt o snabbt, jag brände upp en bit på min vänstra fot, det sved, det svider fortfarande...
och Ninni var inte medvärkande :( hon är i england ^^
Ninni är en god kompis till mig på min karate^^ hon e så go o gla ^^
så knäade vi oxo^^ tränade fighting tekniker, jag var duktigare än orange bältarna C: (stolt som satan) Sempain(läraren) pratade med mig att jag kunde hoppa över orange bälte till grönt för jag var så duktig, jag kännde, fan va awsome när man får sådant beröm utav en Sempai! jag blev överlycklig att han sa det för han vill typ att jag ska använda min fulla potensial (: så jag ska nog göra det han säger :D
så han lärde mig en ny kata
Pinan-Chodan!
svår, onödig men skoj som 17! jag passade även på att sacka me Sempain, han e faktiskt mycket skön. hård ja, men riktig skön lirare.
han lärde mig försvar på det jobbiga settet XD
" jag slår så förvarar du dig"
jag svarar " men jag har inte gjort detta förr"
"då är det på tiden att du lär dig :) "
han slår mig rakt i plexus XD
haha, han säger " du skulle flytta på dig"
jag svarar " jaha, är det så man gör XD"
tyckte det var asbra att det inte är någon mesträning :)
jaja, lektionen var slut. jag var trött o svettig, mot fot värkte, vi avslutade lektionen med att sparka maximalt i 30sec, och knä maximalt i 30sec, även sittupp och 2 slag 30sec. och knogarmhävning o 2spark 30sec. lite trött efter det XD
haha
men fett värt <3
jag går trött o sliten, väntar på bussen^^ då ser jag någon som joggar, med en 2l cola flaska fylld me vatten, tänkte" va fan ska hon jogga me den för? jobbigt som 17 at hålla i" jaja, jag kom hem tillslut, fick mat, dock så var jag brutalt ohungrig, men åt för att göra mammsi glad (: så drack jag 3l vatten ;D
blev hyffsat bra inlägg iaf.
dagens låt:http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU
dagens citat: " om gud är med oss, vem är då emot oss ?" - Gustav Vasa
mvh Tjuppis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0