Crusing and B-rud jakt! samt pizzatajm!

tjafan! ska fylla några luckor från gårdagen ^^
jooo!
jag, simon o emil drog för att grilla lit ^^
duktiga som vi är så stannar vi på ica o köper det nödvändiga, ja, VI KÖPER! inte laddar ner^^
så vi köper 3.5or, tändvätska, papper, tändstickor, machmallows, o annat skit XD
Simon e så söt så han har körkort o bil, så han fick inte dricka, men det gjorde inget XD haha
mer till oss ^^
problem: vart fan skulle vi grilla? vi crusa runt som galningar (följde lagen, men körde långt) så tillsist sket vi i den idén o jaga b-rudar ist^^
inte simon för han har en b-rud,
så emil o jag fick göra allt skoj, vi hade lite kontakt me Mr. Collin, men han hadde annat för sig.
så hämtade vi gustav som just varit på blue man group!
så crusa vi runt lite mera :D

så blev vi 4st! som lekte i bilen XD
det var awsome, simon körde bra. o jag e jättebäst på att sncka me b-rudar^^
eeeellre inte :D
men kul hade vi!
så vad gjorde vi mera.. vi åkte fett länge så mjo..
tog lite pauser då o då, men jävlar va kul vi hade! :D
tack g-rabbs <3
sedan så blev det lite sent för att hänga me mr collin, vi vart trötta o så..
we calld it a day!

så. idag så har jag inte gjort så mycket^^ pizzafrukost me gustav! så såg vi på jackass. jag vill KÖPA ALLT DE HAR GJORT!! <3
vi skrattade galet XD
sedan så drack vi 23liter cola o spela lite spel^^, jävligt slackig dag^^
så mjoooo
fan va korta inlägg jag gör nuförtiden :( e fan lite besviken på migsjälv, men jaja, detta får underhålla er ett tag.
ja min kamera funkarinte, så jag ritade bilden i paint, japp, mvg så det bara skriker om det!
samt, pizza e så jävla awsome, färdig deg o lägg på det du vill lixom ,fan va awsome!
juste!
vi såg en kille som hette john som hade däckat i gröset, vi reste honom o hjälpte han hem, han värkade jävligt trevligt, mycket packad dock, hade kommit från tegel, men inte lyckas komma hem. så mjo. vi tog hem honom o jag gav min facebook till han, han skulle till grankanaria me sin flickvänn som tydligen skulel döda honom för att han hade drukigt XD, planet gick om 11timmar^^ duktig pojke, men vi snackade lite om allt möjligt, jävligt skön grabb faktiskt, o det var dagens goda gärning.

dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=Y6ljFaKRTrI
nötte den i bilen <3
dagens citat "C-3PO: Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field is approximately 3720 to 1. Han Solo: Never tell me the odds" - star wars :D

trevlig lördag, det ska jag ha, höhö^^
och nej, igår så bröt vi inte mot någon lag, vi körde lagligt o föraren drack inte, så ja, man kan ha kul UTAN att bryta mot lagen!
juste era små anarkister^^

mvh Tjuppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0