Yo whatup!

Yo(sef)
tjafan! idag vare tråk tråk!
ville bara sova bort dagen men hade skola.. fett trisst -.-' men kul att träffa klassen naturligtvis <3
allså ibland är det bra att bussen är sen, för jag kom sent till bussen och den hade inte anlänt än, så jag fick samtala med Sälen, hon e lite små rolig faktiskt ^^
så kommer bussen o naturligvis e den liten, sen och full.
grate SL..
kommer till skolan och alla värkar kick back and relax, vi börjar dagen med Psykologi, man sitter där och nickar fast man knappt fattar, så jag satt där och lektre i minna tankar lite gran^^
juste!
dagens drömm!!!
jag står vid mitt skåp och fixar lite sker, så märker jag att jag inte kan andas och jag fallar mot marken, någon skriker och 3pers tittar på mig när jag liggar och försöker andas, jag känner inte igen någon av dem 3.
på typ 10sec kommer det sjukvårdare som sätter på mig typ en gasmask, de för mig från platsen, så när vi lämnar skolan märker jag, "ok., varför är vår skola globen" samt, vart fan e centrum??" det e typ det jag kommer ihåg XD
duktigt av mig!

back in school!
vi avslutar med filosofi, vi hade prov, men jag satt innan och snackade me Henrik(min lärare). jag tror att han tycker jag är lite mysko.
provet gick sådär. känndes som man kunde svara typ hur man ville XD
1+1=anka
haha XD
så ska jag hem, den första bussen kommer inte, så fick vänta där i 50min typ-.- piss kallt och jag frös.
Lillan ville träffas men det kände inte jag för så jag nobbade det förskaget ^^
jag ville bara komma hem!
och när jag väl kom hem så decka jag i soffan <3
den e skööön
så WOPS! träning! tagga galet!
fast det var itne så taggande, vi repeterade bara -.-
tråk
men vem fan har sagt att jag ska ha kul?
juste!
igår? eller i måndags så åkte jag o lillan jätte mycket buss! jag ville åka en buss som jag aldrig hade tagit för, för att se vart vi kom. dock så kom vi tillbaka till täby centrum, big floppy fail.
men när jag gjorde det tänkte jag på denna låt, som även blir dagens låt


dagens citat "du har en konstig värklighetsuppfattnign" - Henrik Lokind? stavar som en kratta, men min filosofi lärare iaf!
Mvh Tjuppis! born to destory!
nu ska jag laga mat! blir kötballar me spettisnoppar!
med andra ord, kötbullar och spagetti, fråga mig inte varför det blev så.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Najs låt :).

Och det verkar hmm.. ha varit en kul dag? x)

2010-10-21 @ 08:33:38
Postat av: Tjuppis

i knoww! ;D

mjääs, men kunde varit bättre :)

2010-10-21 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0