mmmmånda

yo wazzap?
fy fan va trött man va, tyckte man la sig i tid, men fuck no lixom XD jag var tvungen att kriga mig fram till dushen! duktig som jag är råkar jag hälla halva schampo flaskan i ögonen, så jag skriker som en 6åring som har kissat på ett elstängsel!
efter mycket gnuggade så känns det relativt bra igen, jag tröstar mig genom att rosta en macka! :3
men fuck! tiden börjar rinna ut!
gör en checklista i mitt huvud
[X] Jacka
[X] ID-kort
[X] plunka
[X] skor
[  ] busskort
[X] penna o annat skolskit

fuck. mitt busskort.
jag letar som en galning, dvs slänger kläder till höger o vänster!
hur fan kan jag tappa den?! jag ser att bussen går om 1 min!
jag tänker " fuck this, im going commando!"
och då märker jag. va fan? den ligger ju i min ficka. fucktard. jag får dampa på den senare, jag måste rusha!
bussen var sen så allt var coola bananar^^
på busshållsplatsen mötte jag BOROWSKI!
hon var inte spec pratglad, så jag sket i henne resten av resan XD
elakt, men sant :/
men min dag var iaf awsome!
WAIT! kort om gårdagen, jag satt hemma o checkade louis theroux dokumentärer så jävla episka!
ok back in action!
jag börjar dagen med religon, vi skulle besvara massa frågor om jesus, jippie!
eller inte, men jesus va fan en skön grabb typ^^
desvärre var inte frågan " var jesus en skön grabb" utan mer komplicerade saker...
så när äntligen den lektionen var slut så hade vi lunch!
det blev typ kyckling i grönsaker o någon pannkaka av potatis, allt var episkt gott utom just failpannkakan.
Skeppar gjorde oss sällskap denna gång :3 han snacka mycket om deras band " Five'n'high " de ska spela imorgon, EXITE!(som borat säger)
dagen forsätter med sam, sen svenska där vi ser hamlet, filmen suger daze för de snackar som fucktards hela bunten, och den e cp seg.
jag blev kallad till PA en sec bara för att snacka, jag ligger bra till så allt e chill^^
så ska man hem.
och det e någon kommunist fitta som har snott busschemat för 614, den som gjorde det ska brinna i skärselden!
jag har ingen aning om när bussen kommer, så jag står där och fryser och hoppas på det bästa -.-'
så när jag äntligen kommer hem så ska man vara social me sinna kära päron som just kommit hem från deutchland!
de snackade mycket om vad de hade gjort, och jag var glad för deras skull. spec eftersom min far körde mig till träningen :3 tack pappa :D

min träning var fan episk!, vi fick leka i rummet där nere, rummet som har massa kuddar överallt :D
vi gjorde mjukfallteknik(kullebyttor) sådant som jag e awsome på, så jag var klar först C:
så parade vi ihop oss med en annan, jag fick en hocky brud som en stark som en björn!
vi gjorde skottkärran o annat tramms, vi var klara först!
en annan övning var att vi skulle göra armhävningar på knogarna och sedan ställa oss upp och slå 2 slag mot den andra. X20
skit jobbigt, men vi var klara först! vi var bääääst! <3
så fick vi brottas!
jag var fett duktig! jag förlorade 1 av 8!! :D
kännde mig episk! och nej alla är inte barn o kvinnor, så lite duktig är jag :3
så efter träning fick jag så jävla ont i min röv, det gör fan fortfarande ont, tror jag stäckte något...
jaja, fick lift hem av min far så slapp gå.
när man kommer hem e maten klar, spagetti o köttfärssås, enkelt o gott :D
nu ska jag checka tv!
dagens låt
 
dagens citat "do or do not there is no try" - YODA
mvh Tjuppiz!
kanske ska spela fotboll me klassen imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 20:09:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Tjuppis

jag brukar börja med att skriva hej:P

samt vad 17 e bloglovinbyten?

samt upplägget av din kommentar skriker spam.

innehållet är väll helt ok?

mvh Tjuppis

2010-10-26 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0