tatoooos

tjenare tjenare! japp jag missade inte bussen idag! fett duktig jag är :3
fan vad jag hatar trorsdagar.
börjar med filosofi. snacka om jävla idioter som kompå den skiten, om grekerna som kompå det levde idag, då skulle de hanna på mentalsjukhus XD
det var iaf awsome lunch idag! NATCHOS!!
fan va gott detvar! laddar på en stort jävla bärg(tjock som jag är) med nathcos! fett gla man blev! :D
desverre dog min glädje av historian. så brutalt tråkigt! men hoppas att det blir bätte.
psykologin tog bort all min glädje till livet. fy satan va tråkigt det är! man fattar ju knappt något, och det e så stört inväcklat att man bara somnar.
så när vi äntligen fick sluta; icke sa nicke, jag har japanska -.-'
men det var rätt awsome iaf! för Fanny hade med sig godis från frankrike! på godispapptret fanns det tatueringar och skämt, skämten var på franska, så dem fattade jag inte, men tatueringarna funkade ! :D så det e naturligvis en sådan tatuering jag har^^
tihi^^ busigt av mig :D
hennes godis var episkt och gjorde alla på bra humör :D
så går vi hem tillsammans. dock så pratade vi förmycket, så jag missade min buss. hon sa att vi var kvitt nu, för jag har fått henne att missa sin buss en gång. så mjao. fick vänta 40min till XD
men det gjorde inget. hon gav mig sällskap i 20min till så (Y)
så på bussen hem så träffade jag Häning! gammal skolkompis! :D <3 as sköngrabb! vi jiddrade am allt möjligt tramms, sådant som man gör ibland^^
anyways, ill hit u up with a song, then ill eat aight?


mucho lovo //Tjuppido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0